کد خبر: ۶۱۳۸۳

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و بهره برداران (دام، طیور، آبزیان، زنبورداران، تعاونیها، کارخانجات تولید خوراک دام، طیور، آبزیان و ...) که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند، باید مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی زنجان، «دکتر محمدباقر حاج کاظمی» اظهار کرد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده کالا توسط بازرسان صمت و تعزیرات در انباری که مشخصات آن ثبت نشده است؛ آن کالا در حکم احتکار تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، صاحب کالا را به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.

این مسئول ادامه داد: منظور از انبارها و مراکز نگهداری کالا تمامی مراکز بارگیری، تخلیه‌، نگهداری یا ذخیره‌سازی کالا می‌باشد. این مراکز در حوزه کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی شامل واحدهای پرورش طیور، دام سنگین و سبک، استخرهای پرورش ماهی، سیلوهای نگهداری محصولات فله، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور، کارخانجات تولید خوراک دام، طیور، آبزیان، کارخانجات تولید سوسیس و کالباس، صنایع تولید کود و سم و ... می باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: هر مکان و مرکزی که کالا در آن نگهداری، وارد و یا خارج می شود باید در این سامانه به آدرس www.nwms.ir ثبت گردد.


نظر شما
ادامه