کد خبر: ۶۱۳۰۲

درحالیکه مدتهاست بحث بر سر اینکه متولی جمع آوری گله های بلاصاحب سگها در پرند ادامه داشت و درنهایت دادستان رباط کریم خطاب به «علیرضا عرب» شهردار پرند، مجموعه شهرداری پرند را متولی آن دانست، این پرسش پیش می آید چرا حال که متولی جمع آوری گله های سگ مشخص شده است، شهرداری مانند ساخت ضربتی پروژه ها دست به اقدامی ضربتی نمی زند؟

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرآنلاین، این موارد درحالیست که چندی پیش مدیر دفتر نماینده مجلس پرند به این مسئله ورود کرد ولی به نظر رسید این مطالبه و سایر مطالبات را در جلسه ای که با شهردار داشت به طور جدی طلب نکرد.

همه این موارد درحالی عنوان می شود که شب گذشته سگ‌ها با حمله به یک کودک در پرند صورت او را به‌شکل وحشتناکی دریدند. جالب است بدانیم که معاون خدمات شهری شهرداری پرند در جدیدترین اظهارنظر تقصیر ازدیاد سگها را به گردن وجود رودخانه شور می اندازد و معتقد است که شهرداری‌های دیگر، سگ‌های خود را در حریم این رودخانه و حریم شهر رها می‌کنند.

دیدگاه این مدیر شهری در حالی این اتهام را متوجه سایر شهرداریها می کند که طی تماس با یکی از مسئولین شهرداری در سایر شهرهای اطراف، این موضوع رد شده است.

 

نظر شما
ادامه