کد خبر: ۶۱۲۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

کارکنان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین پس از ۹ ساعت تلاش، با عبور از منطقه صعب العبور طرازان، واکسن هاری را به خانمی که دچار حیوان گزیدگی شده بود، تزریق کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «دکتر علیرضا مهرعلیان» رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت :  در ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز ۱۱ آذر، به دنبال تماس با مرکز خدمات جامع سلامت طرازان از توابع شهرستان قزوین برای امدادرسانی به یک خانم ساکن در روستای سماق که دچار حیوان گزیدگی شده بود، تیم حوزه سلامت مستقر در طرازان به محل مأموریت اعزام شدند.

دکتر مهرعلیان افزود : تیم سلامت مرکز جامع سلامت طرازان در مسیری پر از برف و با همراهی تیم راهداری کوهین و ماشین برف روبی اداره راهداری به سمت محل مأموریت اعزام شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت : خانمی ۳۳ ساله در روستای سماق دچار حیوان گزیدگی سگ شده بود که خوشبختانه با اقدام به موقع تیم سلامت و تزریق واکسن هاری، در شرایط مطلوب قرار گرفت.

وی افزود: بعد از ۹ ساعت تلاش، در ساعت ۲۳ شب مأموریت گروه پزشکان اعزامی از حوزه سلامت طرازان با موفقیت به پایان رسید.

دکتر مهرعلیان در پایان از عوامل اجرایی این گروه قدردانی کرد .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
آفرین به وجدان کاری
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
1
این کار در دامپزشکی به صورت روزانه تکرار میشه و کسی خبر نداره البته نه ساعت احتمالا به علت ضعف در دپو واکسن بوده که تهیش رو از مکانهای دیگه رو طلبیده
نظر شما
ادامه