کد خبر: ۶۱۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - انتشار خبری با عنوان "فروش لپ‎تاپ با شرایط نقد و اقساط برای دامپزشکان" واکنش و تذکر بجای مشاور جدید حکیم مهر را در پی داشت.

وحید رستگار، مشاور سایر رده‏های دامپزشکی حکیم مهر در تذکری ذیل خبر مذکور از بکار بردن عنوان دامپزشکان انتقاد کرد و خواستار تعمیم آن به اعضاء سازمان نظام دامپزشکی شد.

وی از پیگیری خود و اطمینان از امکان بهره‎مندی سایر رده‎های دامپزشکی که تعداد کثیری از اعضاء سازمان نظام دامپزشکی را تشکیل می‎دهند از خدمات صندوق تعاون و رفاه این سازمان هم خبر داد.

در پی این تذکر، هر چند در متن خبر عبارت "اعضاء صندوق تعاون و رفاه" قید شده و نشان دهنده توجه به همکاران محترم از سایر رده‎های دامپزشکی است و برگزیدن عنوان "دامپزشکان" سهوی بوده عنوان خبر مذکور اصلاح گردید.

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر به تازگی دبیر شورای نظام دامپزشکی استان فارس که در میان سایر رده های دامپزشکی از مقبولیت خاصی برخوردار است و نسبت به پیگیری امور این دسته از همکاران محترم اهتمام جدی دارد را به عنوان مشاور خود در امور سایر رده های دامپزشکی معرفی نموده است.

 

عنوان اصلاح شده و متن کامل خبر موضوع این تذکر بدین شرح است :

 

فروش لپ‎تاپ با شرایط نقد و اقساط برای دامپزشکان و سایر رده‎‏های دامپزشکی

 

صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی اعلام کرد تعدادی لپ تاپ با شرایط نقد و اقساط به اعضاء این صندوق واگذار خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 61061102-021 تماس حاصل نمایید.

برای مشاهده تصویر فوق (حاوی مشخصات لپ‏تاپ‏ها) در اندازه بزرگ و خوانا اینجا کلیک نمایید.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترمحمد ر.
|
-
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
به این میگن تعصب حرفه ای. مگه برای دامپزشکان دکترا چه امتیازاتی در نظر گرفته شده که سایر!!! رده های !!! دامپزشکی!!! از این امتیازات بی بهره بمونند!
مهندس یعقوب .ک
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
اینقدر پوز دکتر بودن را نکنید که این زمونه دکتر شدن سهل شد
*بی نام*
|
-
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
به نظر من بهتر است عنوان را به : فروش لپ تاپ با شرایط نقد و اقساط برای اعضای صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی تغییر داد که البته داخل پرانتز باید گفت، علاوه بر این که حق عضویت سازمان نظام را تمام و کمال پرداخت کرده باشید، میبایست حق عضویت صندوق تعاون را هم داده باشید. حالا خودتان حساب کتاب کنید ببینید به صرفه هست که از این خدمات استفاده کرده و یک لپ تاپ بگیرید یا خیر!!
نظر شما
ادامه