کد خبر: ۶۱۱۵۴

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست‌های متعددی از سوی جامعه مبنی بر ممنوعیت شکار تا ۵ سال و مقابله با حیوان آزاری به ویژه حیوانات حیات وحش مطرح شده و فراکسیون درصدد است تا با بررسی کارشناسانه، به زودی این موضوعات را پیگیری کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پارس نیوز، «سمیه رفیعی» رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق افزود: فراکسیون محیط زیست پس از بررسی توقف صید ترال، حال به بازنگری و اصلاح قانون بهره‌برداری از منابع آبزی و آبزیان و واکاوی خلل‌های‌ موجود می‌پردازد.

وی افزود: درخواست‌های متعددی از سوی جامعه مبنی بر ممنوعیت شکار تا ۵ سال و مقابله با حیوان آزاری به ویژه حیوانات حیات وحش مطرح شده و فراکسیون درصدد است تا با بررسی کارشناسانه، این موضوعات را پیگیری کند.

رفیعی تصریح کرد: درباره مقابله با حیوان آزاری، فراکسیون محیط زیست با کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی جلساتی را برگزار کرد و این کمیسیون با اعلام آمادگی برای مقابله با حیوان آزاری درصدد همکاری برآمد، از این رو پیش‌نویس این موضوع، نوشته و به زودی کامل‌تر خواهد شد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: موضوع ممنوعیت شکار با دعوت تمام ذی‌نفعان مرتبط با این امر در فراکسیون به زودی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت تصمیم درستی دراین باره اتخاد شود.


 
نظر شما
ادامه