کد خبر: ۶۱۰۵۰
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
توضیحات رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
اظهارات اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص تعطیلی ادارات دولتی در هفته آینده، شبهاتی را درخصوص تعطیلی ادارات دامپزشکی سراسر کشور به وجود آورده بود ...
 

حکیم مهر: اظهارات اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص تعطیلی ادارات دولتی در هفته آینده، شبهاتی را درخصوص تعطیلی سازمان دامپزشکی کشور و ادارات دامپزشکی سراسر کشور به وجود آورده بود.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت:

با سلام و عرض سلام

به استحضار می‌رساند که حضور تمام معاونین سازمان و مدیران کل ستادی و استانی و شهرستانی به همراه نیروهای موثر برای انجام امور جاری و ساری مرتبط با وظایف تخصصی و حاکمیتی (امور مرتبط با کنترل بیماری‌های دامی، تضمین سلامت مواد غذایی و پاسخگویی به ضروریات بهره‌برداران) با رعایت کلیه پروتکل‌های کرونایی ابلاغی ضروری است.

ماکنعلی

 

انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
کارمند دامپزشکی
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
40
سلام جناب دکتر ماکنعلی
بنده به عنوان یه کارمند تو شهرستان کشور چطوری پروتکل بهداشتی رو رعایت کنم ؟ دام دار بدون ماسک میاد اداره ، مرغدار کارگرشو میفرسته با دنپایی پاره میاد اداره ، اداره نه ماسک میده نه الکل ، میگن بودجه نداریم همین بودجه هم کفاف خرج جاری اداره رو نمیده ، تست سل با ماسک نمیشه انجام داد ، واکسن میزنی به گوسفند عرق میکنی ماسک خیس میشه ، میری مغازه قصابی برا نظارت ده نفر تو مغازه ده متری جمع شدن ، میری کشتارگاه طیور کارگران هیچ کدام ماسک نزدن ، متاسفانه نصف اداره کرونا گرفتن ، سوال من این هست کسی مبتلا بشه و بمیره شهید در راه خدمت محسوب میشه ؟ چون با این حقوق ها خانواده هامون به جایی نرسیدن حداقل بمیریم تا به نون و نوایی برسن و کمتر شرمنده اشون بشیم
پاسخ ها
منطق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
آفرین
کاملا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
احسنت
لااقل شهید بشیم کسی پیدا میشه خانوادمون رو تحویل بگیره و ارزش احترامی داره،!!!
به کجا چنین شتابان....!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
درود بر شرفت بزرگ مرد
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کسی برای شما نامه فدایت شوم نفرستاده است .
همت هرسین آبادی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سینا جان کار تو که از نامه فدایت شوم گذشته برات سند زدن فعلا مشغول باش تا به وقتش خبرت کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کاملاموافقم باچندرغازحقوقی که میدن تازه اگه به موقع بدن بایدبریم ماسک والکل بخریم فقط بااین دستمزدمیشه ایناروخریدبه خدادارییم بدبخت میشیم چرااینقدردستمزدهاپائین توروخدابه فکرباشیدکمک کنیدکارمندهای دامپزشکی رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
جالبه وقتای دیگه ما جزو کارگرای زیرمجموعه جهادیم حالا مدیرکل استان ما میگه جزو کادر بهداشت و درمان محسوب میشیم و جزو استثنائات تعطیلی سراسری هستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سلام - واقعا فکر میکنی بمیریم شهید حساب میشیم ؟؟چه اعتماد به نفسی !!!! اگه توی حرفه دامپزشکی مشکلی برات پیش بیاد و خونه نشین بشی کسی عیادتت میاد ؟ مثلا گاو توی طویله بزنه ناک اوت ت بکنه یا شاخ بزنه به چشمت یا هر اتفاق دیگه ایی ..... کسی زنگی بهت میزنه که کدوم بیمارستانی یا خرجت از کجا تامین میشه ؟ وقتی همکارت اون پایین نظر میزاره که کسی برایت نامه فدایت شوم نفرستاده است تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
البته ایشون هم از روی هدفی اینو میگه متاسفانه چون هر کسی فقط به خودش فکر میکنه هرگز به هیچ کجا نمی رسیم و دامپزشکی همچنان مانند بچه ایی کوچک بین دست و پای سایر ادارات می
چرخد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
24
دوپهلو گفته
از یک طرف گفته همه باشن
با رعایت پروتکل .خوب پروتکل میگه تعطیل کنین
تو ایین نامه ها تون هم دو پهلو نگارش میکنید که زمینه واسه پارتی بازی ایجاد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بسیار عالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
15
هیچی دیگه یعنی همه باید باشن...اگه هم مشکلی واستون پیش اومد اونموقع میگین خودت پروتکل رو رعایت نکردین.تمام
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
13
متاسفانه مدیر کل محترم ما از اسفند ماه درب اتاقشون به روی همه ای همکاران و ارباب رجوع بسته هست ، و همکاران سازمان همشون دور کار ، با دامدار بی سواد که مفهوم پروتکل بهداشتی رو نمیدونه برخورد ندارن که ، روزی بنده هشتاد تا مراجعه کننده دارم نه سازمان و اداره کل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
سلام پرسنل سازمان و ادارات کل و ادرات شهرستان همیشه فعال بوده اند .بهتره ریس سازمان بعهده مدیرکلها بزاره خودشون با توجه به شرایط برنامه ریزی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دیگه بدتر میشه!
اون موقع رئیس شهرستانها تو صف ابراز ارادت به مدیرکل می ایستند تا بگن بچه های ما همه میان !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
16
با توجه به تعطیلی کلیه اداره های کشور لازم است برای دامپزشکی که در این شرایط برای ارائه خدمت به دامداران و بهداشت شهروندان در محل کارشان حاضر می شوند اضافه کار و ماموریت ویژه پرداخت شو د
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
21
کلا ما استثناییم وقت کارکردن به لطف رییس سازمان همه باید باشیم وقتی افزایش حقوقه همه سازمانها به استثنای سازمان دامپزشکی میتونن افزایش بدن .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
16
واقعا که ما رو سرکار گذاشتن. دامپزشکی که هیچ جا به حساب نمیاد حالا چی شده که .......! ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
15
رعایت پروتکل اینه که قرنطینه بشیم و نریم به محل کار رئیس سازمان با جون همکارا داره بازی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
12
جناب دکتر ماکنعلی اشتباه برداشت کردن منظور از استثنا کارکنان درمان ودستگاههای خدمات رسان مثل اب و برق هست وگرنه همه مدیران ادارات دوست دارن همه کارمندا بیان با تفاسیر بالا همه کارمندای دامپزشکی باید بیان چند نفر از ادارات دیگه هم باید قرض بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
18
سلام . دامپزشکی از ادارات استراتژیک هست البته در موقع مصیبت. در سایر مواقع گویا اصلا به شمار نمیاد
دکتر دامپزشک شهرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
9
کاش یه مرد پیدا بشه بگه در سطح شهرستان فقط مامور صدور مجوز کافیه بقیه تعطیل
مبارزه هم دیر نمیشه تا دوهفته دیگه
برای نظارت هم هیچی از گوشت و مرغ برای نظارت وجود ندارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
18
آقای دکتر جنابعالی که پروتکل بهداشتی صادره را نادیده گرفتید، مگر در نوروز ادارات تعطیل نیستند و کشیک داریم ؟ الان نیز در این موقعیت حساس و خطرناک فقط می فرمودید کشیک داشته باشند ، لازم نبود که کل پرسنل را در ادارات جمع کنید ، خدایی با این حقوق های کم به لطف مدیران بالا دستی، نمی دونستیم باید فدا شویم و فدایی حساب نکنند. ...................
محمد
|
France
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
18
آیا حقوقمان درحد این همه ریسک هست ؟؟؟؟؟؟
کدام پروتوکول کدام رعایت
تمام کارکنان از دست کرونا و بازدیدهای افراطی داغدار شده اند.
پرستار اگر پای کار است حقوقش دوبرابر شده کارانه میگیرد
اما دامپزشکان چه ؟؟؟؟حقوقمان از معلمانی که شب و روز خانه اند هم کمتر است .
و
نیروهای سازمان جهاد کشاورزی عشق و حال میکنند و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
17
واکسیناتور رو به زور میفرستند روستا بخاطر اینکه آمار و عملکرد اداره بره بالا...تو روستاهم اصلا خبری از رعایت پروتکل بهداشتی نیست...داریم با جونمون بازی میکنیم خدا رو خوش نمیاد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دقت کنی متوجه میشی که واکسن های تب برفکی بهادار تا آخر آذر ماه ببشتر تاریخ نداره. مطمئن باشید سازمان حاضره پیام تسلیت صادر کنه ولی تاریخ واکسن ها نگذره . روزی 400 - 500 نفر دفن میکنن از نظر دوستان حیفه دامپزشکی بی نماینده باشه .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
7
.................................. به خطر انداختن جان کارمندان این سازمان و یا قبول کردن وظایف دیگر سازمانها آن هم بدون هیچ منتی و بدون اضافه پرداختی به کارکنان دامپزشکی به عنوان مثال بخشی از وظایف سازمانهایی مانند تعزیرات، جهاد، وزارت صنعت، شهرداری، سازمان حمایت از مصرف و تولید، وزارت بهداشت، جلوگیری از قاچاق و کشف قاچاق، رصد قیمتها، جلوگیری از ساخت و ساز و ... برای همین زمانی که ادارات دیگر تعطیل هستند دامپزشکی باید باز باشه تا کار این عزیزان رو انجام بده. به تازگی هم اداره کل استان ما لطف داشته و برای تقویت روحیه صرفه جویی اعلام کرده که سقف اضافه کار 300 هزار تومان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خوبه باز 300 رو قبول کردن . اداره کل ما همون رو هم نمیده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
9
..........................
با این قانون که نمی گذارید اجرا شود این بیماری جمع بشو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
2
15
اقای دکتر حقوق ما .......... پول یک شب آی سی یو نمی شود دارو که قیمت چندین میلیون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
13
آقا چرا برای تسری اینقدر سرعت عمل وجود نداشت و ندارد؟
کارشناس
|
France
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
13
رعایت پروتکل؟؟؟؟شما که زیر هر چی پروتکل زدید.مثل اینکه حضور صد در صدی رعایت پروتکل به حساب میاد.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
22
سلام جناب دکتر ماکنعلی عزیز: ماخواسته شما رو اجابت میکنیم فقط شماهم لطف کنید آن اقلامی که حدود ۹ ماهه از طریق دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی در اختیار کادر درمان اعم از دولتی و خصوصی قرار گرفته مثل ماسک، دستکش، ضدعفونی، شیلد، واکسن آنفولانزا، تستpcr تشخیص کرونا با قیمت دولتی و.... را در اختیار پرسنل دامپزشکی قرار بدین که یه وقت خدای نکرده ما فکر نکنیم شهروند کشور دیگری هستیم یا خدای نکرده جانمون ارزشی نداره، یا علی مدد.
کارمند شبکه دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
16
جناب رئیس سازمان میخواد خوشتون بیاد می خواد بدتون بیاد ، دارید با جون همکارانتون به ازای هیچی بازی میکنید . ما کسانی نیستیم که از کار فراری باشیم تو گرما و سرما ، وقت و بی وقت اومدیم سرکار ، کل تعطیلات عید ، تاسوعا ،عاشورا ، اربعین ، عید قربان و ... اومدیم سرکار . الان بحث جونه ، تو اداره ما از هشت نفر سه نفر مبتلا شدند و سر کار نمیان ، ناظر کشتارگاه دام مبتلا شده و یکی از همکاران باید بره جاش ، رئیس اداره مبتلا به بروسلوز شده ، مدتی خانه نشین بود الان داره با بدبختی میاد سر کار ، دونفر از بستگان درجه یک همکاران مبتلا در اثر این بیماری فوت شدند . راه های ورود وخروج شهر را بسته اند و تنها بیمارستان شهر گنجایش پذیرش بیمار رو نداره ، به صورتیکه بخش داخلی و جراحی زنان ومردان و زنان وزایمان را یکی کرده و فقط روزی حداقل 5 نفر با تست مثبت کرونا دارند در همین بیمارستان از بین میرند و دست به دامن افراد خیر شده برای تامین وسایل و نیروهای کمکی. علاوه بر این یکی از همکاران جانباز شیمیایی است و مشکل ریه دارد و با از خود گذشتگی و در عین حال اجبار یکروز درمیان درمحل کار حاضر میشد . از فردا هم مجبوریم همه افراد به ظاهر سالم کل هفته را در اداره حاضرشویم . اینها رو نوشتم که اولا برای فوت همکاران پیام تسلیت در اشکال و متن های مختلف به روابط عمومی سازمان دستور دهید آماده کنند . و همچنین بدانید اگر فقط یک نفر از همکاران دراین شرایط به خاطر دستور جنابعالی و مدیرانتان که بر خلاف نظر ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز است ، بیمار شود یا خدای ناکرده فوت شود مسئولید و حساب کتاب سختی در قیامت خواهید داشت . موفق باشید.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
سلام
دوست عزیز گل گفتی
حالا خودمان به جهنم خانواده هایمان چه گناهی کردند که اگه ما ناقل باشیم عملا اونها را هم مبتلا میکنیم جواب اونها را کی میده!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
10
چطور ما جزء کادر درمان حساب میشیم وقتی که سهمی از بودجه درمان کشور سازمان نداره وباید با این حقوق بسیار کم و متاسفانه برخورد با کم سواد ترین قشر جامعه که بیماری رو کاملا به سخره گرفتند در این شرایط کار کنیم .جناب آقای ماکنعلی اگر شما مثل بعضی سازمانها که مدیرانشان کاملا بیربط و بیخبر از کار در راس هستند تعجبی نداشتیم ولی شما چرا؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
14
برای شما که بد نیست جناب دکتر ماکنعلی. همکاران محترم سازمانیتون تو سازمان راحت نشستند حتی بازدید هم نمی روند. اجرای طرحهای نیم بند از جمله ارتقا تخم مرغ و ... در این شرایط بحرانی، نظارت شبانه روزی کشتارگاه ها و سایر نهادهای مرتبط برعهده کارکنان شریف اداره کل ها و شبکه هاست. تقدیرها و افتخارها سهم دوستان سازمانیست. البته کرونا فقط برای این دوستان خطر داره. چندین نفر از همکاران دامپزشکی ادارات کل و شبکه ها در سراسر کشور بخاطر از خودگذشتگی و انجام وظیفه به این بیماری مبتلا شدند. جالبه که در آخر نظرات و لابی های مغرضانه این دوستان سازمانی آینده نیروهای ادارات کل و شبکه ها رو تعیین میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
جناب اقای دکتر ماکنعلی،
شما متعهد میشین و مسئولیت عواقب و تبعات درگیر شدن نیروهای دامپزشکی استان به کرونا رو گردن میگیرید؟

ستاد کرونا کشور و استانداران استان دستور تعطیلی یا حضور یک سوم یا یک دوم رو دادن، اونوقت شما از ضرورت میفرمایید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
4
و من الله توفیق . همین رو فقط میشه در جواب این حجم از ظلم به پرسنل دامپزشکی گفت و بس
حججی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
6
اشهدان لااله الا االله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
تجربه نشان داده است که سازمان دامپزشکی هیچ گاه پشتیبان دامپزشکان نبوده است، اگر تصمیمی غیر از این گرفته میشد جای تعجب داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
7
فقط همینو میتونم بگم بدبخت واکسیناتورها !
اداره ما یازده نفر هر یازده نفر مبتلا به کرونا مبتلا شدند، همه درد و دل های خودشون رو گفتند ولی کو گوش شنوا!
بنده خدا
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
10
سلام
.................... بازی با جان مردم و کمک به انتشار ویروس هنر نیست . ......................
واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
در اداره کل استان ........... در هر اتاق سه تا چهار نفر هستند و امکان فاصله گذاری وجود نداره. روسا و مدیران هم اتاقهای تکی دارند و ماسک و دستکش و...در اختیار دارند اما پرسنل فنی در معرض بیماری اند. اما پرسنل اداری در دورکاری تشریف دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
7
پس مسئولین سازمان کی می خواهند بیدار شوند؟ حتی یک نفر تایید کننده این تصمیم نیست. مطمئن هستم مدیر کل ما برای خوشایند مافوقش هم شده این پیام دو پهلوی نیروی موثر را طوری تعبیر می کند که بنده خدا آبدارچی هم مجبور می شود بیاید!!چه برسد به روسا و معاونین. با این نوع دستورات، بیشتر و بیشتر پی می بریم که عامل عدم پیشرفت دامپزشکی خودمان هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
چند روز پیش یک برنامه تلویزیونی داشت توضیح میداد اینایی که قرنطینه رو رعایت نمیکنن اگر عامل مرگ کسی بشن به نوعی قتل عمد انجام دادن. حالا سوال اینجاست کار مدیر سازمان در حکم عمد است آیا؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
8
........................ توجه داشته باشید که آسیب این برنامه ریزی فقط به کارمندان نمیرسد بلکه خانواده های اونا و تمام کسایی که در ادامه زنجیره انتقال بیماری جونشون در خطر میافته مسئولیتش با ایشونه. خداوند رحمان در سوره مائده آیه 32 میفرماید: "هر کس ، انسانى را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روى زمین بکشد ، چنان است که گویى همه انسان ها را کشته و هر کس ، انسانى را از مرگ رهایى بخشد ، چنان است که گویى همه مردم را زنده کرده است"
لذا از رئیس محترم سازمان خواهشمندیم که تغییر نظر فرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خانواده کیلیویی چنده خودت براشون ارزش نداری اونوقت خانواده چه اهمیتی دارن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
6
من یکی اگر کرونا بگیرم میرم دفتر آقای رییس سازمان و ایشون رو در آغوش میگیرم و ضمن احوالپرسی صمیمانه روبوسی هم میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
از فردا هر گونه رفت و آمد در حوزه ریاست سازمان را ممنوع میکنند
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
6
استاندار ما میگه تعطیل مدیر کل ......... میگه نه کار ما تعطیلی نداره ، جالبه ! شاه میبخشه شاغلی نمی بخشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
این احتمال هست چون مدیر خودش هیچ اطلاع از امور ندارد کارمند باید باشد تا به امور رسیدگی کند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
6
کاری ندارم که تصمیمشون درسته یا غلطه،یا شاید هم خواسته خودی نشون بده که سازمان دامپزشکی ارگان مهمیه و تعطیلی این سازمان زیان های ناگوار به بار میاره.لکن نکته ای که تعجب پرسنل جان بر کف دامپزشکی رو برانگیخته،پاسخگویی بی درنگ و قاطع ایشان در این دست مسائل است که غرورانگیز می باشد. انتظاری که فقط در حل مسائل غیر پولی و مالی مشاهده می گردد ، و اینچنین اقتداری را در حل مشکلات مالی پرسنل (به جز روئسا و منسب داران) هیچگاه شاهد نبوده ایم. صحبت کردن از اضافه کار و ماموریت اشک پرسنل را در می آورد. و در خصوص حقوق دریافتی بی شک این سازمان در بین ادارات و ارگان های دیگر مقام اول از آخر را به خود اختصاص داده است. نمیدونم چرا یاد این جمله افتادم که میگه:جیب خالی و پز عالی !! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
10
این چنین شیفتگی خدمت با جیب خالی ستودنی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
11
دکتر ماکنعلی عزیز
کارهای فنی را ما انجام میدهیم لطفا به فکر مزایای و تسری همکاران باشید.
آفتابه لگن 10 دست شام و نهار هیچی
حرف دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
12
کو گوش شنوا.....این صحبت های شما همکاران عزیز همش متین....اما مگه میشه رییس سازمان از زیر دست خودش خبر نداشته باشه؟کارگر ساده با مدرک دیپلم در شرکت های فنی،راننده ساده در شرکت اتوبوسرانی بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قسم حقوقش از من مثلا مهندس سازمان مثلا مهم دامپزشکی بیشتره..........به کی باید گفت وقتی همه به فکر خودشونن و ما در پایینترین سطح ادارات فقط دور از جان بقیه همکاران باید حمالی بکنیم البته در شرایط سخت...با این تفاسیر مدیر کل ما میگن همینه که هست....واقعا جالبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
4
جناب دکترسلام
هیچ می دونید دربعضی از استان ها از فروردین ریالی اضافه کاروماموریت به پرسنل ندادن؟!!!!!!یعنی تورم بیش از 200درصدی درازای آن کارمندنتونه دریافتی هاش درعدد مث سال قبل باشه .....................................
مدیری به خاطر وقت گذاشتن وایجاد ارتباط با سازمان برنامه می تونه اعتباربگیره انرژی جدیدی به بدنه تزریق می کنیدلااقل اگرانتظاردارید پرسنل ازجان مایه بذارن مسایل روحی اونها ترمیم بکنید دیگه ابروشون پیش زن وبچه محفوظ بمونه بتونن لااقل ماهی یه دونه مرغ یرسفره بیارن
جناب رئیس
کارمند با جیب خالی وروحیه داغون راندمان نداره ...................
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
2
واقعا دیگه ........... مدیریت دولتی دامپزشکی در اومده تو هیچ دوره ای اینچنین پرسنل رو از همه لحاظ تحت فشار نگذاشته بودند حالا ماموریت واضافه کاری و‌‍... را نمی‌دید ‌! پیشکش ! چرا نمیذارید ادارات مانند تعطیلات دیگر شیفتی کار کنند که خطر جانی این بیماری منحوس کمتر بشه ما که هممون میریم سر کار و چند نفری مجبوریم تو یک دفتر کاری بنشینیم و همکاران هم مشکوک به کرونا هستن از اقوامشون که مبتلا به کرونا هستن تعریف میکنن به مسول شبکه میگیم مارو شیفتی کنید میگن به ما چیزی ابلاغ نشده دامپزشکی که دورکاری ندارد درصورتیکه چند تا از شهرستانهای اطرافمون شیفتی کردن و میروند برا دورکاری این همه تبعیض و عدم هماهنگی و سلیقه ای عمل کردن در حد شهرستان ها واقعا خجالت آور هست حداقل ابلاغیه سازمان باید طوری باشد که موجب شفاف سازی بشود‌.نه اینکه خودش عامل سلیقه ای شدن اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشد
دکتر پرسنل دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
1
1
اشکال نداره ما هر روز می ریم سر کار.. ولی عدالت حکم میکنه ما و هر کارمندی که سر کار حاضر میشه، نسبت به کارمندانی که در این ایام در منزل تشریف دارند، اضافه کار متناسب دریافت کنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
3
بعد از مبتلا شدن و مردن اضافه کار به چه دردت میخوره برادر من همه دارن میگن تصمیمات رو کسانی میگیرن که چشت میز نشستن و در کمترین تماس با مردم هستن اونها قدر جوون خودشون رو میدونن مزایا تقریبا صفر شده ایا بفکر هستند از کجا داریم میاریم میخوریم ؟ تو تازه به فکر اضافه کاری
اخوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
3
0
آقا ....زیاد خودتونو خسته نکنین...همینه که هست مشکلات بهر حال تمامی نداره .... اگه نمیخایین استعفا بدین. برین خونه بیکار بشین وبعد قدر همین چند تومنو بدونین بعد با آغوش باز برگردین وقدر همین چند تومن رو میدونینننن ....از نقد کردنو گریه زاری کاری درست نمیشه فقط شاید دلتون لحظه ای خنک شه بعد دوباره جوش میاد ...
پاسخ ها
دکتر
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
همه مثل شما نمیشن ، تا قومی نخواهد سرنوشتش عوض نمیشود ، جناب خود شیرین
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
دکترجان خدایی نظرات بالا رو خواندی؟جوابی نیومد؟اومدین یدونه لایک بزنین بیزحمت بدونیم حداقل شمام کنارمون هستین:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
1
سرکار خانم دکتر سیرتی عزیز،
معاون سلامت تهران هم بدلیل کرونا رحمت خدا رفتن امروز.
نظر شما
ادامه