کد خبر: ۶۱۰۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران در پیامی درگذشت «دکتر داریوش خسروی» از همکاران دامپزشک فعال در بخش خصوصی و از همکاران بازنشسته سازمان دامپزشکی کشور را تسلیت گفت.

به گزرش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، متن این پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

در تب و تاب روزهای سخت قرنطینه ناشی از بیماری کرونا که زندگی مردم شریف ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است به ناگاه خبری دردناک مجالی برای غصه و همدردی باقی نمی گذارد.

دکتر داریوش خسروی از پرتلاش ترین و خوشنام ترین همکاران دامپزشک فعال در بخش خصوصی و از بازنشستگان شریف و متعهد سازمان دامپزشکی کشور در اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند.

هیچ گاه فعالیتهای بدون چشم داشت ایشان در سازمان دامپزشکی کشور در حوزه بهداشت و بیماریهای پرندگان و آمار پایه ای که سرمنشاء بسیاری از تصمیم گیری های خطیر در حوزه کنترل بیماریهای طیور و سنگ بنایی محکم در سازمان دامپزشکی کشور برای افتخارات آینده خواهد بود، قابل فراموشی نیست.

 نظام دامپزشکی استان تهران افتخار آن را داشته است که میزبان این همکار ارزشمند و متعهد در حوزه خدمات رسانی بیماریهای طیور در سطح استان تهران بوده باشد و بدون شک نبود ایشان موجبات تزاید تاثر و تالم را فراهم خواهد ساخت.

اینجانب ضمن تسلیت به سرکار خانم دکتر ملائکه (کارشناس بازنشسته دفتر قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور) و فرزند گرانقدر ایشان که مسیر پرتلاش پدر در حرفه دامپزشکی را دنبال می نمایند و همچنین کلیه همکاران بخش خصوصی و دولتی، مراتب تالم و تاسف خود را به مناسبت فقدان این همکار عزیز و گرانقدر ابراز نموده و برای آن عزیز آرامش ابدی و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری به وسعت این غم جانکاه از خداوند متعال مسئلت دارم.

دعای خیر اینجانب و کلیه همکاران بخش خصوصی دامپزشکی استان تهران بدرقه سفر ابدی ایشان.

دکتر رامین سلامتی

رییس نظام دامپزشکی استان تهران

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر عبدالهی -سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
15
غم انگیز است از دست دادن همکاران و كساني كه از آنان خاطرات خوب در اذاهان همه باقی است. درگذشت آقای دکتر خسروی را به همکار گرامی سرکار خانم دکتر ملائکه ، فرزند گرامیشان و جامعه دامپزشکی تسلیت می نمایم. روحشان شاد
ناشناس
|
Austria
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
10
روحشون شاد خیلی نارحت شدم من یکبار بیشتر ایشان را ندیدم برای نمونه گیری انفولانزای فوق حادسال ۹۴ به یکی از شهرهای جنوبی کشور امده بودند که در گرمای مرداد ماه نمونه گیری را شخصا انجام می دادند و واقعا با اخلاق بودند
خدا به خانوادشون صبر بده.
نظر شما
ادامه