کد خبر: ۶۰۹۹۶

مردی انگلیسی که به دلیل نگهداری دوغاز در خانه‌اش باعث آزار و اذیت همسایگانش شده بود با جریمه سنگین هم حاضر به کنار گذاشتن آن‌ها نشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نگهداری دو غاز در خانه و جریمه سنگینی که برای این مرد در نظر گرفته شد، نظر رسانه‌ها را به خود جلب کردسون کربی، در سن ۳۴ سالگی، غاز‌ها را در خرداد ماه، هر کدام ۴۰ پوند خریداری کرده است. از آن زمان، او چنان آن‌ها را بزرگ کرد که غازها آزادانه در خانه اش پرسه می‌زدند و سر و صدا می‌کردند.

«سون» گفت که دو نفر از همسایه‌هایش در مورد سر و صدا با او دعوا کرده و سعی کردند با انتقال پرندگان به داخل خانه مشکل را حل کنند. زیرا قبل از دعوا، آن‌ها شبها را در پارک می‌گذراندند و این در حالی است که سون در محل کار خود بود. سون گفت: آنچه همسایگان من، و شورا شهر نتوانستند متوجه شوند این بود که حیوانات خانگی فقط سگ و گربه نیستند و می‌تواند غاز هم باشد. اگر این دوغاز از من جدا شوند از اضطراب جدایی رنج می‌برند.

سخنگوی شورای شهر لیدز گفت: ما هر مسئله مزاحمت صدا را در جوامع خود جدی می‌گیریم. ما همیشه شکایاتی را که ارائه می‌شود بررسی می‌کنیم. شکایات می‌تواند از اشکال مختلف رفتار ضد اجتماعی گرفته تا پخش موسیقی یا صدای بلند حیوانات و پرندگان باشد." او در ادامه گفت: در صورتی که سطح صدا به طور مداوم افزایش یابد و پس از تحقیقات غیر قابل قبول باشد، نامه هشدار دهنده‌ای برای صاحبخانه ارسال می‌شود و در صورت عدم اقدام، شورا می‌تواند اقدامات بیشتری را انجام دهد.

گفتنی است شورای شهر لیدز در انگلیس به دلیل رها کردن غازها با توجه به صدای بلندشان در خانه برای این مرد جریمه ۵۰۰۰ پوند را در نظر گرفت اما آن مرد بازهم حاضر به کنار گذاشتن آن دو غاز نشد.

 

 

نظر شما
ادامه