کد خبر: ۶۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان فارس با هیئت همراه و در معیت حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس با امام جمعه شیراز در محل دفتر ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «آیتالله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس در سال جهش تولید از زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر پرسنل پرتلاش دامپزشکی که وظیفه خطیر تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی را بر عهده دارند، تشکر و قدردانی کرد.

 وی از کارکنان و دامپزشکان استان به عنوان نیروهای غیرتمند و خدمتگزار به جامعه یاد کرد و گفت: فعالیت های  دامپزشکی در خدمت رسانی به جامعه بسیار گسترده بوده و اقدامات موثری در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک میان انسان و دام، اطمینان بخشی لازم را به مردم در مصرف فرآورده های دامی سالم ایجاد می‌کند.

 امام جمعه شیراز بیان کرد: تشدید نظارت‌ها و کنترل دقیق تر بر محصولات دامی که وارد چرخه غذایی مردم می شود، اقدامی شایسته و لازم است که موجب افزایش سلامت عمومی و کاهش بیماری‌ها در سطح جامعه خواهد شد.

«دکتر حمیدرضا ناظمی» مدیرکل دامپزشکی استان فارس در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه دامپزشکی و اهمیت نقش این اداره کل در سلامت جامعه پرداخت و اظهار کرد: فعالیت‌های اداره کل دامپزشکی استان در راستای حفظ و نگهداری سرمایه دامداران و بالا بردن سطح بهداشت جامعه می باشد.

ناظمی با اشاره به اینکه همکاران دامپزشکی به صورت شبانه روزی در تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه و حفظ و حراست از جمعیت دامی، تلاش می‌نمایند افزود: تمام تلاش و همت خود را همچون گذشته به کار بسته ایم تا در بحث پیشگیری و کنترل از بیماری‌ها، سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی را تأمین نمائیم.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
0
باید تعرفه های بخش خصوصی دامپزشکی افزایش پیدا کنه
نظر شما
ادامه