کد خبر: ۶۰۷۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان شد:
در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، تذکر کتبی «هاجر چنارانی» به وزیر جهاد کشاورزی قرائت شد ...
 

حکیم مهر: «هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، بر ضرورت افزایش اعتبار واردات داروها و واکسن‌های دامپزشکی تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر، در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، تذکر کتبی «هاجر چنارانی» به وزیر جهاد کشاورزی قرائت شد.

این تذکر کتبی تحت عنوان «لزوم افزایش اعتبار واردات دارو و واکسن برای بیماریهای واگیردار دام و طیور» خطاب به «دکتر کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی قرائت گردید.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
1
باسلام با تقدیر از این نماینده محترم کاملا درست وبجاست چرا که اگر واکسنهای دامی به موقع با قیمت مناسب تامین نگردد بیماریهای دام وطیور بیداد خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
1
ای نمایندگان که بارای مردم انتحاب می شوید برای مردم کار کنید
به داد مردم در این گرانی ها برسید با فشار بر دولت که درامدی ندارد کاری بر نمی اید با موضوع ریشه ای حل شود
تحریم ها را بردارید تا گشایش شود
کارمندان کشور بخصوص کارمندان دامپزشکی زیر خط فقر و حتی زیر خط فقر مطلقف حقوق می گیرند و این نا عدالتی تمام است و ظاهر فراموش شده است با رای همین مردم و کارمندان و... به مجلس رفته اید!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
1
نماینده محترم یکی از موارد مهمی که بهداشت عمومی و سفره مردم را به مخاطره می اندازد این است که مسولین فنی بهداشتی دامپزشکی حقوق از کارخانه میگیرند و بهمین دلیل قدرت کنترل مغایرت های بهداشتی و تخلف کارخانه دارها را ندارند . خواستم بگم که حداقل اطلاع داشته باشید هر چند میدونم کاری انجام نخواهد شد در این خصوص .
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
3
این پاسخ و اعتقاد معاون محترم بهداشتی سازمان به قیمت بالای واکسنهای دامی است:

سلام ؛ در دامداری های صنعتی بجز واکسیناسیون بروسلوز و همچنین انجام تست سل و خونگیری که فعلا" رایگان می باشد خدمت رایگان دیگری نخواهیم داشت.بر اساس محاسباتی که صورت پذیرفته هزینه تحمیل شده اقدامات پیشگیری و کنترلی بیش از ۵ درصد کل هزینه ها نیست و با توجه به نقش اساسی آن در پیشگیری از خسارات اقتصادی بیماریها عدد قابل توجهی نیست. کلیشه ای بگویم ، بهای اقدامات کنترلی و پیشگیری هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است." پس اگر افزایش اعتباری هم شود، در قیمت تمام شده واکسن برای دامدار تاثیری نخواهد داشت
نظر شما
ادامه