کد خبر: ۶۰۷۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

«دکتر معصوم فصیح» بعنوان مسئول بررسی، مبارزه و مراقبت از بیماریهای آبزیان اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید امید خلیل زاده» مدیر کل دامپزشکی استان طی حکمی «دکتر معصوم فصیح» را به موجب سوابق و تجربیاتشان بعنوان کارشناس مسئول بررسی، مبارزه و مراقبت از بیماریهای آبزیان اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی منصوب نمود.

در این حکم آمده است:

 جناب آقای دکتر معصوم فصیح

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت مسئول آبزیان دامپزشکی استان منصوب می شوید. امید است با اتکال به درگاه خداوند منان و بهره گیری از امکانات موجود در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر سید امید خلیل زاده

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
درود بر شما و عرض تبریک خصوصا صمیمانه ترین درود های بی پایان مردم آذربایجان و تکاب خدمت بزرگان عرصه سلامت جنابعالی و جناب دکتر محمدرضا نجارزادگان عزیز مرد عمل و چراغ هدایت جامعه سالم و شاد وتندرست باشید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ایشان در دارو درمان تجربه دارند در ابزیان خیر چرا از تجربه استفاده نمیشود مگر دستگاه اجرایی مانند دانشگاه است که هر کارشناس هر چند سال باید در حوزه ای کار کند
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
ایشان چندین سال مدیر شیلات استان بوده اند فکر کنم قبلا هم مسئول آبزیان دامپزشکی نیز بوده است
نظر شما
ادامه