کد خبر: ۶۰۷۳۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی:
«مهندس جلال محمودزاده» ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران دامپزشکی، آمادگی خود را برای رفع مشکلات حوزه دامپزشکی و پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی اعلام کرد ...
 

حکیم مهر: نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات حوزه دامپزشکی در سطح کلان کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سیدامید خلیلزاده» مدیرکل دامپزشکی استان در سفر به شهرستان مهاباد، با فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلام دیدار و در خصوص مشکلات حوزه دامپزشکی بحث و تبادل نظر نمودند.

در این جلسه «دکتر عباس آغاز» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد، گزارشی کاملی از اقدامات 8 ماهه این شبکه پیرامون واکسیناسیون واحدهای دامی، جمعیتهای دامی شهرستان، نظارت بر بهداشت عمومی، کارخانجات واکسنسازی، خوراک دام، طیور و آبزیان، واحدهای پرورشی طیور، دامداریهای سنتی و صنعتی و نیز سایر موارد را مطرح نمودند.

در ادامهی جلسه «مهندس جلال محمودزاده» نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواردی در خصوص نقش شرکت تولیدی واکسن روناک که توانایی تامین بخش عمدهای از واکسن کشور را دارا میباشد و نیز با توانایی و پتانسیل این شرکت میتوان از ظرفیتهای آن در سطح کشور استفاده نمود، افزود: با تغییر در دامداریها از سنتی به سمت و سوی صنعتی، میتوان موجبات تسهیل و بالا بردن کیفیت عملکرد دامپزشکی را فراهم نمود.

 وی ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران دامپزشکی، آمادگی خود را در سطح کلان کشور در راستای رفع مشکلات حوزه دامپزشکی و پیشبرد اهداف سازمانی دامپزشکی اعلام نمود.

در بخش دیگری از این جلسه شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد نیز با اشاره به اینکه بخش عمده مردم این شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت میکنند، افزود: شهرستان مهاباد قابلیت تامین بخش عمدهای از نیاز کشور را با عنایت به وجود کارخانجات تولید واکسن و کشتارگاههای دام و طیور را دارد و شهرستان مهاباد در این زمینه در سطح کشور همیشه پیشگام بوده است.

«دکتر سید امید خلیل‌زاده» مدیرکل دامپزشکی استان نیز با اشاره به اینکه حضور نماینده شهرستان مهاباد در کمسیون کشاورزی می‌تواند نقش بسیار موثری در برطرف نمودن مشکلات در خصوص حوزه دامپزشکی داشته باشد، خواستار حمایت‌های بیشتر فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در حوزه دامپزشکی شهرستان مهاباد شد.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
4
موثرترین کاری که این نماینده دلسوز
می تواند در جهت حمایت از سازمان دامپزشکی و
بالطبع پشتیبانی از دامداران و مرغداران برای تضمین
سلامت غذایی از مزرعه تا سفره و مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام
انجام دهد تلاش شدید و شبانه روزی برای رهایی سازمان دامپزشکی
از وزارت فقیر و بی انگیزه در امر بهداشت و سلامت جهادکشاورزی و انتقال آن به صورت کاملا مستقل و تخصصی و بدون هیچ گونه تداخل با پزشکان و داروسازان
و موازی کاری زیر نظر مستقیم وزیر بهداشت است.
همکار سازمان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
3
سلام و خسته نباشید به دکتر خلیل زاده
که معلوم هست برنامه شان پویای مجموعه دامپزشکی استان آذربایجان غربی هست با قدرت کارتان را انجام بدهید مجموعه وزارت و سازمان به جنابعالی اعتماد کامل دارد
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
1
1
باید تعرفه های بخش خصوصی رو ببرید بالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
3
خسته نباشید به همه دامپزشکان آذربایجان غربی به ویژه دامپزشکی مهاباد و مدیرکل محترم استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
1
احسنت به دیرکل دامپزشکی استان اذربایجان غربی
پیگیری حق سهم از بودجه تحول سلامت
حق محرومیت از مطب که متاسفانه توسط روسای سازمان پیگیری نشده است
پیگیری ضریب 1/1 رسته های بهداشتی
متمم تسری برای تصویب یا تفسیر که در حکم بیبید و درامدهای دامپزشکی برای خزانه باشد
دکتر xy
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
2
نماینده های مجلس و مسولین دولتی و ... فقط اعلام آمادگی میکنند. در عمل کاری انجام نمیدن.
من هم به نوبه خودم اعلام آمادگی میکنم!!!!
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
باسلام
مدیرکل محترم ونماینده عزیز ایران زمین اومیدوارم مایه خیر وبرکت برای تمام افرادی که در عرصه دام وطیور در حال خدمت اند باشید ازبلا ومریضی به دور باشید خدا قوت
نظر شما
ادامه