کد خبر: ۶۰۷۲۵

«دکتر وحید صالحی» معاون دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور از نحوه نظارت بر محموله های وارداتی مرتبط با دامپزشکی در اسکله شهید رجایی بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر وحید صالحی» معاون دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور به منظور بازدید از روند اجرایی ترخیص کالاهای مرتبط با دامپزشکی به بندرعباس سفر نمود.

این سفر، با برگزاری جلسه با مدیران مرتبط در دامپزشکی استان و برخی صاحبان و ترخیص کاران محموله های مرتبط با دامپزشکی بررسی اسناد و مدارک مرتبط با ترخیص کالاهای وارداتی به کشور از مبدأ هرمزگان و همچنین مشکلات و موانع پیش روی ترخیص این محموله ها، در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، آغاز گردید.

ایشان در ادامه سفر، طی بازدید میدانی از نحوه عملیات اجرایی بازدید و نمونه برداری توسط قرنطینه دامپزشکی هرمزگان در اسکله شهید رجایی، ضمن بررسی ارگانولپتیکی محموله های وارداتی مرتبط با دامپزشکی و نظارت بر نحوه نمونه برداری از محموله ها، با برخی ترخیص کاران دیدار نمود و به بررسی موانع و مشکلات پیش روی ترخیص محموله ها پرداخت و همچنین مواردی در خصوص ارتقاء سطح کیفی و کمی بازدیدها و تسریع در امور ارباب رجوع بیان نمود.

دکتر صالحی، استان هرمزگان را یکی از مهمترین استان های استراتژیک کشور در تأمین فرآورده های خام دامی و نهاده های دامی کشور و ترانزیت کالا نام برد و از تلاش نیروهای سختکوش و خدوم دامپزشکی استان هرمزگان، تشکر و قدردانی نمود. 

 
نظر شما
ادامه