کد خبر: ۶۰۷۱۰
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«پرویز اوسطی» به حکیم مهر گفت: بنده به شخصه موافق اجرا و تحقق این طرح هستم و تمام توان خود را برای نهایی شدن آن به کار می‌گیرم ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، با تاکید بر اینکه همکاران دامپزشک، سربازان گمنام حوزه سلامت هستند، گفت: «وقتی با انصاف به این موضوع نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که زحمات قشر دامپزشک بسیار سنگین و وظایف آنها بسیار حساس و حائز اهمیت است؛ در صورتیکه شاید خیلی از مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت جامعه در جریان اقدامات پیشگیرانه و زحمات دامپزشکان نباشند.»

 «پرویز اوسطی» ادامه داد: «اختصاص فوق‌العاده خاص تسری کارکنان سازمان دامپزشکی حق دامپزشکان است، همان‌گونه که این مهم برای کارکنان سایر سازمان‌ها از جمله سازمان‌ زندان‌ّ‌ها و اقدامات تامینی اجرایی شده است.»

وی تاکید کرد: «به محض اینکه جزئیات طرح تسری کارکنان دامپزشکی به کمیسیون بیاید، در آنجا آن را بررسی خواهیم کرد و مطمئنا همکاران کمیسیون کشاورزی مجلس، در این زمینه نگاه مساعد خواهند داشت. بنده به شخصه موافق اجرا و تحقق این طرح هستم و تمام توان خود را برای نهایی شدن آن به کار می‌گیرم.»

اوسطی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا تمام درآمدهای حاصل از اجرای ماده ۱۴ به شکل کامل به حساب سازمان دامپزشکی کشور واریز شود، تصریح کرد: «باید بررسی کنیم و ببینیم راهکارهای قانونی برای این برگشت پول از خزانه چیست و مطمئن باشید که این مساله را هم دنبال خواهیم کرد؛ کمااینکه در مورد کارکنان سازمان دامپزشکی، یک حسن نظر کامل در کمیسیون وجود دارد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بخش دامپزشکی برای جامعه ما به لحاظ اقدامات پیشگیری و مباحثی که در حوزه سلامت مطرح است، بسیار مهم است. نگاه‌ها نسبت به شرح وظایف دامپزشکان در حوزه بهداشت، بسیار مساعد است و ما هم کمک خواهیم کرد تا بتوانیم در چارچوب ظرفیت‌های قانونی که وجود دارد، مطالبات این بخش را احیا کنیم.»
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵۸
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
1
37
وقتی به دکتر استخدام رسمی با ۵ سال سابقه ۴میلیون حقوق میدید یعنی اندازه یه کارگر افغانی گاوداری، دیگه هیچی معنی نداره، نه من نه همکارام دیگه دل نمیسوزونیم، هرچی میشه بشه
پاسخ ها
ناشناس تر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
واقعا 4 میلیون حقوق کمی هست. ولی اینکه با 5 سال سابقه رسمی شده عجیبه!
من دکتر دامپزشک با 13 سال سابقه هنوز پیمانی سازمان دامپزشکی هستم. در همه ارزیابی ها هم امتیاز خوب داشتم. خیلی از دوستان وهمکارانم هم همین وضعیت را دارند. حالا چطور یک عده خیلی زود رسمی میشوند و بقیه کارمندان از چنین الطاف بزرگان بی بهره اند جای تامل و تاسف داره!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عزیزم ۲بار آزمون سازمان سنجش دادم و بار اول تو مصاحبه رد شدم با این که نفر دوم کشور شدم. و بار دوم تو مصاحبه تایید شدم. چند ساله رسمی شدن فقط با آزمون هست و تمام مراحل سختش. آپدیت شو
مهرفام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
3
33
متاسفانه پیگیری لازم از سوی سازمان دامپزشکی به دلیل نوع نگاه تنگ نظرانه وزارت جهاد کشاورزی، انجام نمی شود. حتی سازمان همین اندک اعتبار تامین شده از ماده 14 ( محل درآمدها) که هرگز شفاف سازی نمی کند و همواره در هاله ایی از ابهام پرداخت می شود ( اداره مالی استانها هم به هیچ سوالی در این خصوص پاسخ نمی دهند) را بر مبنای بخشنامه های سلیقه ایی و معارض با قانون مصوب پرداخت می کند و به نوعی موجب تضییع حقوق همکاران فنی می شود و از عدم آگاهی همکاران فنی از مقررات و ضوابط قانونی، به نفع نیروهای اداری سوء استفاده می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
3
28
ایشان نماینده قروه در استان کردستان هستند و اطلاعات خوبی در خصوص دامپزشکی بهشون داده شده است بدون هیاهوهای رسانه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
1
19
تصریح کرد: «باید بررسی کنیم و ببینیم راهکارهای قانونی برای این برگشت پول از خزانه چیست و...
راهکارش همونه که درآمد چند وقت اخیر صادرات نفتی به یه حساب خاص واریز شده نه خزانه!
به دامپزشکی که رسید همه قانونی شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
30
سلام و عرض ادب
در خصوص واریزی مبلغ تسری هیچگونه شفاف سازی در ادارات کل .... صورت نمی پذیرد، ضریب واریزی برای نیروهای فنی بیشتر از نیروهای اداری می باشد.... اما برای جبران این قضیه مدیران اداری تعداد روزهای واریزی و درصد اعمال شده(اداری 40 درصد و فنی 25 درصد) که این موضوع خلاف آشکار قانون است را برای نیروهای اداری زیاد کرده تا تسری یکسانی با همکاران فنی دریافت نمایند چرا رویه یکسانی در پرداخت تسری در کل کشور وجود ندارد؟ با توجه به پیشرفت در سیستم های الکترونیکی بانک ها (شبا، ساتنا و...)چرا پرداخت ها از طریق خود سازمان دامپزشکی انجام نمی شود و به اداره کل ها واگذار شده است؟ دوستان اداره کل با سلیقه خودشان و هرجوری که دوست دارند مبلغ تسری را پرداخت می کنند.
آیا معاونت های توسعه منابع جزء نیروهای فنی به حساب می آیند ؟ضریب پرداختی آنها چطور محاسبه می شود؟
واریزی های تسری ( تاریخ واریزی) چرا با آخرین حکم کارگزینی مطابقت ندارد. و با حکم های اول سال محاسبه می شود
و سوال آخر مجدداً شفاف سازی در پرداخت ها چرا صورت نمی پذیرد؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
اگر چنین چیزی در ادارات کل باشد بازرسی سازمان در این خصوص ورود کند.
همکاران بخش دولتی
| Germany |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
باسلام از جانب استان ما که دست کم چندین بار موضوع سوء مدیریت و پرداخت سلیقه ای معاونت اداری و مالی در پرداخت فوق العاده خاص شامل دست کاری در ضرایب، روز پرداختی و کسر و عدم پرداخت به برخی از همکاران به دلایل ساختگی! بصورت مکتوب به بازرسی سازمان(البته در زمان مدیریت قبلی) گزارش شده است اما راه به جایی نبرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سلام و عرض ادب
ما عملا شاهد اجهاف در خصوص پرداخت تسری بین کارکنان فنی و اداری هستیم. متاسفانه مسئولین بخش اداری با تبصره و ماده های خاص ضرایب بالایی را برای خود در نظر می گیرند. چرا نباید مرجعی برای رسیدگی با تخلف این افراد باشد؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
2
24
دقیقا درست فرمودید، چون ضریب همکاران اداری مطابق تعریف انجام شده در قانون تسری نسبت به همکاران فنی پایین تر است، تعداد روز ها رو برای همکاران اداری دست می زنن و شبیه همکاران فنی نهایت پرداخت میشه، در استان ما، معاون توسعه با اینکه دامپزشک هم نیست، ضریب ۳ می گیرد، به رغم پیگیری انجام شده توسط همکاران با مسئول محترم بازرسی وقت سازمان حناب آقای دکتر غفاری، هیچ اقدام موثری برای جلوگیری از این تخلف آشکار انجام نشد، امیدورارم جناب آقای دکتر کشاورز به این مهم رسیدگی کند، اگر سازمان بنا به برخورد با فساد دارد، باید در این خصوص ضمن شفاف سازی، برخورد قانونی با متخلف نیز صورت گیرد
پاسخ ها
عقاب آسمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
ای بابا چه گناهی کردیم کارمند دامپزشکی شدیم. نیروهای فنی چه فکر کردن. فکر میکنن چه کار شق القمری میکنن تو اداره پشت میزاشون نشستن هیچ کاری هم نمیکنن بیچاره نیروهای اداری که شدن آچار فرانسه و حداقل آبروداری میکنن . نیروهای متعهد و متخصص فنی هم دائما مشعول دلالی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
1
16
در استان ما به چند نفر دکتر دامپزشک که حدوداً 5 سال سابقه کار داریم تسری با ضریب 2/5 پرداخت می شد با پیگیری های انجام شده از امور اداری، مدیران اداری به این نکته اشاره کردند که شما جدید استخدام شدید ضریب 2/5 هستید. اما بنده با پیگیری شخصی با سازمان دامپزشکی و مکاتبات انجام شده ضریب پرداختی اصلاح شد اعمال سلایق شخصی در ادارات کل بدجوری حکمفرماست خدا به داد مدیران برسه که با کارمندان زیر مجموعه زاویه دارند ....
آیا دراستان های دیگر ادارات کل دامپزشکی، این بدعت ها حکمفرماست؟؟؟
چرا از طرف سازمان دامپزشکی مدیرانی که تخلفات به این شکل انجام می دهند هیچ اقدام موثری صورت نمی گیرد ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
3
15
قانون تسري فوق‌العاده خاص كارمندان سازمانهاي پزشكي قانوني كشور و انتقال خون ايران به كارمندان سازمان دامپزشكي كشور و سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور (شماره ۱۰۱۲۰ مورخ ۲/۳/۱۳۹۱) در اجراي اصل يكصد و بيست و سوم (۱۲۳) قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران قانون تسري فوق‌العاده خاص كارمندان سازمانهاي پزشكي قانوني كشور و انتقال خون ايران به كارمندان سازمان دامپزشكي كشور و سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور كه با عنوان طرح به مجلس شوراي اسلامي تقديم گرديده بود، با تصويب در جلسه علـني روز سه‌شنبه مورخ ۱۹/۲/۱۳۹۱ و تأييد شوراي محـترم نگهبان، از تاريخ تصويب اين قانون فوق‌العاده خاص موضوع «قانون فوق‌العاده خاص كارمندان سازمانهاي پزشكي قانوني كشور و انتقال خون ايران مصوب ۴/۲/۱۳۹۰» به كارمندان سازمان دامپزشكي كشور مطابق جدول قانون مذكور و كارمندان سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور مطابق جدول ذيل تسري مي‌يابد.
تبصره- اعتبار مورد نياز جهت پرداخت فوق‌العاده خاص موضوع اين قانون به كارمندان سازمان دامپزشكي كشور از محل رديف درآمدي ماده (۱۴) قانون سازمان دامپزشكي كشور مصوب ۲۴/۳/۱۳۵۰ و به كارمندان سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور براي سالجاري از محل درآمدهاي موضوع بند (هـ) ماده (۲) قانون تبديل شوراي سرپرستي زندانها به سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي مصوب ۶/۱۱/۱۳۶۴ و ماده (۹۸) آيين‌نامه اجرائي آن و نيز صرفه‌جويي‌ها و با استفاده از اختيارات و مجوزهاي قانوني خود، با بهره‌گيري از منابع حاصله از فروش اموال و املاك مازاد بر نياز سازمان پس از واريز به حساب خزانه تأمين و پس از آن در بودجه‌هاي سنواتي پيش‌بيني مي‌شود.
مشاغل ضرايب فوق‌العاده خاص
دكتري تخصصي و PHD امتياز شغل و شاغل * ۴
دكتري حرفه‌اي امتياز شغل و شاغل * ۵/۳
كارشناس ارشد و كارشناسان مشاغل تخصصي امتياز شغل و شاغل * ۳
كاردان و مراقب زندان امتياز شغل و شاغل * ۵/۲
پرسنل اداري شاغل در زندان امتياز شغل و شاغل * ۲
ساير كاركنان مرتبط با زندان و زنداني امتياز شغل و شاغل * ۵/۱
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علني روز سه‌شنبه مورخ نوزدهم ارديبهشت ماه يكهزار و سيصد و نود و يك مجلس شوراي اسلامي تصويب شد و در تاريخ ۲۷/۲/۱۳۹۱ به تأييد شوراي نگهبان رسيد.
چرا کارشناس ارشد ضریب 3 محاسبه شد آیا عزیزان موقعی که مشغول تصویب بودند درباره کارشناسی ارشد هیچ نگاهی داشتند. مدارک تحصیلی پیشرفته تر از مدرک لیسانس را می توان تحت عنوان "مدارک تحصیلات تکمیلی" طبقه بندی کرد. این مدارک شامل مدارک کارشناسی ارشد ، مدرکهای آماده سازی دانشجویان برای زندگی عملی در یک حرفه [به عنوان مثال ، دکتر پزشکی (MD)] ، و انواع درجات دکتری DVM) و ...است. برخی از عناوین عبارتند از: دکتر هنر (DA) ، دکتر آموزش (Ed.D.) ، دکتر علوم پرستاری (DNS). بیشتر آنها برای برنامه های در نظر گرفته شده برای تهیه مقدمات پیشرفته برای یک دوره خدمت حرفه ای ، معمولاً شامل آموزش حرفه ای خاص به دانشجویان فارغ التحصیل است. شایسته است مسئولین سازمان تصمیم موثری در این خصوص گرفته شود و این ضرایب برای کارشناسی ارشد به مانند دکتری حرفه ای به 3/5 تغییر یابد.
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
دوست عزیز و همکار گرامی، صرف داشتن مدرک در یک مقطع خاص مهم نیست. درسته که کارشناسی ارشد با دکترای حرفه ای در یک سطح دسته بندی می شوند ولی به نظر شما یک کارشناس ارشد علوم آزمایشگاهی یا هر رشته دیگری می تواند تمامی وظایف و جایگاه های شغلی یک دامپزشک را پر کند آیا توان تشخیص بیماری های مختلف دام طیور و آبزیان را دارد؟ آیا یک فوق لیسانس کامپیوتر یا حسابداری هم کارایی یک دامپزشک در سازمان دامپزشکی را دارد؟
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
3
16
بنده با توجه به درایت، کاردانی و تخصصی که از جناب آقای پرویز اوسطی سراغ دارم؛ امیدوارم با پیگیری جدی ایشان و حمایت سایر نمایندگان این مهم تحقق یابد.
شعار "دام سالم، غذای سالم، انسان سالم" رنگ واقعیت بخود نمیگرفت اگر تلاشهای جهادی کارکنان سازمان دامپزشکی نبود...
لذا برای استمرار و تداوم این تلاشها، تقویت بنیه مالی و حمایت معیشتی از پرسنل خدوم این سازمان، امری بدیهی به نظر می رسد.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
در جواب این دوست عزیز از شما بیشتر بلد نباشیم کمتر نیستیم در ضمن شمام بخش های ازمایشگاه رو سر در نمیارین پس این دلیل نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
15
تسری و حقوق دامپزشک دولتی غمنامه بزرگیه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
3
15
یعنی بخواهیم واقعا انصاف و عدالت رعایت بشه باید تسری نیروهای فنی بیشتر از نیروهای زیر کولر و بغل بخاری نشین ادارات باشه حالا طرف میخاد مدرک کاردان باشه یا دکترا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سیستم دامپزشکی طوری رفتار میکنه که فقط به دکتر دامپزشک بها میدن انگار بقیه هیچن .
تسری مال دکتره - اضافه کاری و ماموریت مال دکتره - تو اداره بغل بخاری و کولر نشستن مال دکتره - ارتقای پست مال دکتره و ...
اما تو سختترین شرایط تو گرما و سرمای منفی 25 درجه تو روستا دنبال سگ دویدن و لگد گاو خوردن و با هزارتا بیماری جنگیدن و... مال کاردان بیچاره است.
واقعا جفای بزرگیست در حق ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
انصافا در حق اعضای اکیپ صحرایی و کاردانها که هر روز تو روستا در سختترین شرایط کاری فعایت میکنند ظلم میکنن. من یه کاردانم تو این تسری اخیر استان ............ برا من و هم نوعان ما 350 ریختن ولی به دکتری که آفتاب بهش نخورده و با آماری که ما بهش دادیم داره بازی میکنه 800 دادن .واقعا ظلمه ادمو از علاقه کار کردن میندازن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
چطور کاردان ها یا نیروی بخش اداری به خودشون اجازه مقایسه میدن این فقط بخاطر اینه که در دامپزشکی هیچی سر جای خودش نیست و دامپزشکی زیر مجموعه جهاده در علوم پزشکی پزشک ها کارانه هایی میگیرن که چند صد برابر پرستارها و بقیه پرسنله و هیچ کس به خودش اجازه مقایسه نمیده بعد کاردان محترم یا پرسنل محترم اداری خودشون و با دامپزشک ها مقایسه میکنن واقعا از ماست که برماست
دامپزشک
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
همکار عزیزی که کاردانی دامپزشکی داری چرا آنقدر جو سازی میکنید دائما یک دامپزشک حداقل ۶ تا ۷ سال با رتبه خیلی بهتر از بقیه درس خونده بعد با یه کاردان هم اکیپ خودش ۵۰۰ تومن تفاوت حقوق میگیره کدوم دامپزشکی برا دکتر هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
13
این آخرین تسری معلوم نبود ٨ روز بودیا کمتر از صدتا فحش بدتره. بااین وضعیت نابسامان اقتصادی و دلار...
در استان ها آیا میزان تسری پرداختی ٨روز بود؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
13
از هیات تحریریه حکیم مهر تقاضا داشته برای احترام یه این همه ابراز درد و رنجی که برای پرداخت ناعادلانه تسری در کامنت های همکاران بیان شده، به نحو‌مقتضی از مدیران سازمان دامپزشکی کشور پیگیری نماید.
سپاس
نگارنده
|
Australia
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
14
از جناب آقای دکتر کشاورز مدیرکل محترم حوزه ریاست و حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی استدعا داریم بر نحوه پرداخت تسری در سطح ادارات کل استانها نظارت کنند. تبعیض و اعمال سلیقه در پرداخت تسری از سوی مدیران کل و معاونین توسعه بیداد می کنه. شگفت آوره وقتی برای موضوعی قانون مصوب مجلس صراحت داره چگونه این همه اعمال سلیقه میشه؟؟؟ حتما باید شکایت کرد؟؟ نامه معاون توسعه وقت سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر اعمال ضریب ۴۰ درصد برای نیروهای اداری و ۲۵ درصد برای نیروهای فنی در تعارض آشکار با قانون تسریه و عجیبه سالهاست همین رویه غلط داره اجرا میشه!! واقعا یک نفر تو سیستم حقوقی این سازمان و ادارات کل نیست تحلیل کنه و جلوی این خلاف اشکار رو بگیره؟ ذیحسابان چطور؟ نمیدانند یا میدانند و چشم می بندند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
9
11
همیشه کار از کاردان ها تکنسین ها بوده وبه کام دکترها
انصافا حق تکنسین ها واکیپ های صحرایی خورده میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
خود دکترش بدبختره، چند برابر شما درس خونده اندازه یک روز کار یک کارگر روزمزد، در آخر ماه از شما بیشتر میگیره!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
به جای اینکه بع فکر مقایسه خودت با رده بالاتر تحصیلیت باشی بهتره حق قانونی خودت رو بگیری ،مگه پرستار پول دکتر رو میگیره یا بهیار پول پرستار ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
13
بزرگان سازمان که همگی باید با کمک مدیران استانی با نمایندگان مجلس ارتباط بگیرند و تسری در مجلس یکبار دیگر متمم بخورد و این تسری جزء احکام حقوقی کارمندان شود و الا مفهوم ندارد و ذیگر امتیاز بندی و... برای همه خوب می شود
با این حقوق نمی توان برای دام کشور کاری کرد
زود است بیماریها و نظارت فراورده ها به باد فنا برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
6
سلام. ..................... در استان ما به افراد اداری پست فنی می دهند و برای افراد فنی می گویند پست نداریم. در پستهای سازمانی دست می برند و با اعمال تغییرات در عنوان پستها و با هماهنگی سازمان پست را از افراد فنی گرفته و به عناوین واهی به افراد غیرفنی واگذار می کنند. تسری هم به همین منوال .
امیدوارم یکی از جنابان دکتر ماکنعلی یا دکتر کشاورز به این مساله رسیدگی نمایند . البته اصلاحات را باید از مجموعه بالادست خودشان تصحیح نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
متاسفانه در استان ............... هم دقیقا همینه ،جالبه بعد این افراد نمیتونن کار خودشون رو‌انجام بدن و وظیفشون را باید یه نفر دیکه انجام بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
6
7
آقایون تصمیم گیر در سازمان خواهشمندیم تمام خوشی هارو برای دکتر دامپزشک و تمام نا خوشی هارو برا کاردان و تکنسین و غیر دکتر نخاهید. تمام این آماری که شما باهاش کیف میکنین به دست اکیپ صحرایی ممکن شده.
دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
1
8
این نماینده محترم کاش پیگیری کنه و تسری بیاد داخل حکم و طبق قانون اجرا بشه چون قانون بد از بی قانونی بهتره. کاردانهای عزیز و سایر رده ها یه کمی هم فکر کنین واقعا شما میخواهین دریافتی تون با یه دکتر برابر باشه یه نگاهی به وزارت بهداشت بندازین و اختلاف رو ببینید یه دکتری که هزارتا مسئولیت داره و باید به ده ها نفر پاسخگو باشه رو نمیبینید فقط میگین نشسته پشت میز و ما میریم روستا. عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیزی در جای خودش است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
4
کاردان محترمه اما ،دوست عزیز هر کسی یه جایگاهی در اداره داره و نسبت به میزان تحصیلات پست سازمانی و .. درامدی داره وزارت بهداشت رو ببینید بخیتر جایرخودش ،پرستار جای خودش و پزشک جای خودش ، عذالت این نیست همه یکسان باشن که این عین بی عدالتی هست ،
متاسفانه حتی در تقسیم پست هم به دکتر دامپزشک ظلم میشه ،تشریف بیارید استان .............. تا عین ظلم در حق دامپزشک رو ببینید ،کاردان ها همه پست گرفتن بعد دکتردامپزشک طرحی رو میفرستن واکسیناسیون ، البته این به دلیل سطح پایبن اطلاعات این رشته هست ،همینه که وقتی میری اداره متاسفانه کلیه امور به صورت اشتباه در حال انجامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
1
بابا اصلا تسری بدرد چی میخوره ؟ من که نمیخام
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
1
2
بسمه تعالی
عرض سلام و ادب خدمت همه همکاران دامپزشکی
قبل از هرچیزی تقدیر و تشکر میکنم از پیگیری و زحمات مسئولین وقت سازمان که منجر به تصویب قانون تسری به کارکنان سازمان دامپزشکی کشور شده است انشاء الله خیر دنیا و آخرت نصیبشان شود و امیدوارم کسانی که تفاوت و تفرقه بین دکتر دامپزشک و سایر رده ها دامن می زنند باعث لعن و نفرین نشود.
بنده کامنت های شما را خواندم و لازم دانستم جهت آگاهی همکاران زحمتکش دامپزشکی مواردی را اشاره داشته باشم:
-برابرطرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل مستخدمین دستگاههای اجرایی ، دوگروه مشاغل وجود دارد مشاغل عمومی و مشاغل تخصصی لذا سازمان دامپزشکی کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ارجای ماده 70 قانو مدیریت خدمات کشوری و نامه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان دامپزشکی کشور اعلام شرایط احراز مشاغل تخصصی و عمومی نموده است و در نتیجه اعلام میدارم که مشاغل فنی در دامپزشکی مصوبه قانونی ندارد و فقط تعریف مشاغل توسط همکاران دامپزشک می باشد حتی در پزشک قانون و انتقال خون هم همینطور ، بخاطر همین قانون گذار در ذیل جدول فوق العاده خاص بخش فنی را در این اداره تعریف و مشخص کرده است مانند معاینه بالینی، کمیسیون تخصصی ، معاینه جسد ، سالن تشریع و آزمایشگاه ، حال اگر این قانون را به سازمان دامپزشکی کشور تسری دهیم فقط آزمایشگاه و کلینیک مرجع و کمیسیون تخصصی به عنوان فنی تلقی می گردند.
- برابر چارت سازمانی سازمان دامپزشکی کشور تمام ادارات ستادی و شهرستانها به عنوان اداره تعریف شده اند و از حالت شبکه دامپزشکی خارج شده اند در نتیجه از نظر سازمانی به عنوان همکاران اداری تعریف میگردند و بعنوان مشاغل تخصصی دستگاه مثلا مسئول اداره .... نه مسئول فنی ؟
-برخی از همکاران بیان نموده اند که پرداخت ها بصورت سلیقه ای توسط همکاران اداری صورت می پذیرد سوال من اینه مگر در ادارات کل مدیر کل ،معاون سلامت، مسئول حراست، و بازرس معتمد در استانها نقشی در تصمیم گیری ندارند مگر این افراد عضو کمیته راهبردی توسعه مدیریت و منابع دستگاه نیستند؟
-از آقای دکتر کشاورز و همکاران زیر مجموعه شان تقاضا دارم ضمن بررسی دقیق عملکردی همکاران دامپزشکی و دامپزشکان حاضر در ادارات کل ونحوه عملکردشان درحوزه های تخصصی بصورت شفاف ارزیابی های صورت گرفته را به همه کارکنان ارائه نمایند . فقط به یک موضوع آن هم تسری نباشد همه جوانب... همچنین اعلام نمایند که چرا یک دامپزشک شرایط احراز در حوزه های اداری ، حسابداری ، اداره فناوری اطلات ،حراست و حتی معاون توسعه را ندارند در این شغل بعنوان سرپرست مشغول بکار می باشند.و سایر موارد ..
- نشستن در کنار کولر وبغل بخاری و ... برای دامپزشک و غیر دامپزشک ندارد و همه افراد شاغل در ادارات کل و همچنین روئسا و معاونین شهرستانها و حتی برای معاون سلامت هم مصداق دارد لذا لازم است بیشتر به فکر همکاران در صف باشید.
-در آخر توصیه به همه همکاران دامپزشکی این است که از این اختلاف ها دست برداریدو همدل و همصدا شده و در جهت پشبرد اهداف دامپزشکی گام بردارید و به مسئولین حاضر جناب آقای دکتر ماکنعلی و مدیران سازمان کمک کنید تا دامپزشکی به جایگاه اصلی خود برسد هم از نظر حقوقی و هم از لحاظ اجتماعی. انشاء الله
من الله التوفیق
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
2
2
ورود حق تسری به داخل حکم کارگزینی حق مسلم ما قشر دامپزشکان زحمتکش است که در خط اول مبارزه با بیماریهای هستیم وبعد سی سال در بازنشستگی دستمان به هیج جا بند نیست و باید با انواع مریضی ها مثل تب مالت و.... دست و پنجه نرم کنیم
پاسخ ها
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چرا فقط قشر دامپزشکان
همه همکاران زحمتکش دامپزشکی
از تکنسین دامپزشکی تا دکترای تخصصی دامپزشکی
احمدازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
3
0
سلام وقت بخیر ،دوستان وهمکاران محترم قبل از هرکاری بهتر است اتحادوانسجام صنفی خودرا حفظ کنیم وبرای کاردامپزشکی ارزش قائل باشیم. کاردر هررده شغلی وباهرمدرکی دردامپزشکی سخت وپرمسولیت است وحق همه کارکنان است که حقوق ومزایا وتسری بیشتروبهتری دریافت کنند پس بدون حاشیه به دنبال این حق برباد رفته باشیم سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
3
1
سلام و احترام به تمام همکاران متاسفانه احکام حقوقی کارمندان دامپزشکی در مقایسه با دیگر سازمانها مثل کارمندان وزات بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، حتی جهاد کشاورزی و حتی با افراد بازنشسته در ادارات دامپزشکی مطابقت ندارد . برای مثال فردی با مدرک ارشد با 27 سال در بخش فنی با حکم 6میلیون یا فردی با مدرک PHD تخصصی با 28 سال سابقه با 6میلیون و نیم مشغول به خدمت است . در حالی که با این سابقه و مدرک در هر ارگان دیگر حداقل 8 میلیون دریافتی داشت . یک بازنشسته از همین سازمان هم با 15 سال بازنشستگی با مدرک لیسانس هم 6 میلیون دریافت می نماید. پس حقیقتا این کارمندان زحمتکش و در عین حال با مشاغل سخت و در معرض انواع پاتوژن ها و بیماریهای مشترک انسان و دام دریافتی بسیار پایین حقوقی دارند. امید است که با تلاش مجددانه رئیس سازمان و وحدت کلیه دوستان و همکاران هرچه زودتر مثل سازمان زندانها تسری در احکام ورود نماید
نظر شما
ادامه