کد خبر: ۶۰۶۹۴

در هفته گذشته و در بازدید کارشناسان این اداره از یکی از شرکتهای تولید و بسته بندی فرآورده های خام دامی در این شهرستان  مقدار بیش از 11 تن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته غیر قابل مصرف با تغییرات ارگانولپتیکی بالا کشف و ضبط  گردید تا پیگیری های بعدی جهت معدوم سازی صورت پذیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اشتهارد، «دکتر منوچهری» گفت: طی بازدید بازرسین بهداشتی این اداره از سردخانه یکی از واحدهای تولید و بسته بندی فرآورده های خام دامی شهرستان، محموله مذکور کشف و ضبط گردیده بود که با اخذ حکم قضایی  از دادستان شهرستان اشتهارد و هماهنگی با اداره حراست دامپزشکی البرز و با رعایت کلیه دستورالعمل ها و ضوابط سازمان دامپزشکی جهت معدوم سازی در یکی از کشتارگاههای شهرستان کرج بارگیری و سپس  عملیات معدوم سازی انجام گرفت .

دکتر منوچهری افزود: رسالت دامپزشکی تامین امنیت غذایی  آحاد جامعه می باشد و با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

این دکتری عمومی دامپزشکی اظهار کرد: در زمینه‌های پژوهشی که در خارج از کشور به نتیجه رسیدند باید مجددا در داخل کشور نیز مورد بررسی واقع شوند. اطلاعات پژوهشی پژوهشکده‌های خارج از کشور خصوصی و مختص به خود پژوهشکده است و تمام اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و همچنین قابل اعتماد نیستند. به همین دلیل در زمینه پژوهشی ضعف بسیار زیادی در پژوهشکده‌های ایران وجود دارد که باید حل شوند.

نظر شما
ادامه