کد خبر: ۶۰۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

با بازگشت مسئولیت تنظیم بازار نهاده‌های دام و طیور (در سطح کلان) به وزارت جهاد کشاورزی، وزیر این وزارتخانه تمام اختیارات خود را به معاونت امور دام سپرد و تمام دستگاه‌های مرتبط با این موضوع را برای همکاری به‌خط کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، با بازگشت مسئولیت تنظیم بازار نهاده‌های دام و طیور (در سطح کلان) به وزارت جهاد کشاورزی، وزیر این وزارتخانه تمام اختیارات خود را به معاونت امور دام سپرد و تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله معاونین و مدیران به‌خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رئیس‌های سازمان جهاد کشاورزی استانها را برای همکاری به‌خط کرد.

متن این حکم به‌شرح زیر است:

خاوازی طی حکمی مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی را به‌عنوان مسئول سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی منصوب کرد، در این حکم آمده است؛

بسمه تعالی

جناب آقای مرتضی رضائی

معاون محترم امور تولیدات دامی

سلام علیکم

نظر به اهمیت امنیت غذایی کشور در حوزه تولیدات پروتئینی و نقش توزیع مناسب نهاده‌های دام و طیور در تداوم تولید، به‌موجب این حکم کلیه مسئولیت‌ها، وظایف، برنامه‌ها، نظارت و راهبری سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی به جنابعالی واگذار می‌گردد. انتظار می رود در چارچوب سیاست‌‌ها و خط ‌مشی‌های وزارت متبوع و با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در جهت بهینه‌سازی سامانه مذکور اقدامات لازم را معمول دارید.

کلیه معاونین و مدیران به‌خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب‌وکارهای کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رؤسای محترم سازمان جهاد کشاورزی استانها، موظفند ضمن حداکثر همکاری، کلیه امکانات، پرسنل و زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه را زیرنظر آن معاونت در اختیار گذارند. جهت تسهیل در جریان امور لازم است هرگونه وقفه و ناهماهنگی در بخش‌های مختلف به اینجانب گزارش گردد.

بنابراین گزارش عرضه نهاده‌های دامی وارداتی با ارز 4200تومانی به چندبرابر قیمت در بازار آزاد اعتراضاتی گسترده را میان جامعه تولیدکنندگان، مسئولین و رسانه‌ها ایجاد کرده بود به همین منظور مسئولیت تنظیم بازار نهاده‌ها در سطح کلان خود دوباره به وزارت جهاد کشاورزی بازگشت.

ستاد تنظیم بازار , وزارت جهاد کشاورزی , کالاهای اساسی ,
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
امیدوار باقی بمانند. ان شاءالله
نظر شما
ادامه