کد خبر: ۶۰۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

روز گذشته باحضور «دکتر ابراهیمی» نماینده مردم شهرستانهای سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دامپزشکی لرستان و «مهندس ابراهیمی» نماینده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ساختمان اداری مرکز خدمات دامپزشکی در هفت چشمه دلفان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در ابتدای این مراسم «دکتر زبردست» مدیرکل دامپزشکی لرستان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته پدافند غیرعامل اعلام کرد: باتوجه به اینکه منطقه کاکاوند دارای 235 روستا و جمعیت دامی 180 هزار راس دام سبک و 11 هزار راس دام سنگین می باشد، اداره کل دامپزشکی استان لرستان با هدف دسترسی سریعتر و عادلانه بهره برداران به خدمات دامپزشکی اقدام به تجهیز و راه اندازی این مرکز خدماتی در منطقه نموده است.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستانهای سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: منطقه کاکاوند از نظر زیرساختهای توسعه شرایط مناسبی ندارد و این مهم می طلبد که کلیه دستگاههای اجرایی نسبت به راه اندازی مراکز مربوطه در منطقه اقدام کنند.

ایشان یکی از محورهای توسعه در منطقه را کشاورزی و دامپروری عنوان نمود.

درپایان این مراسم «حاج آقا طهماسبی» نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان دلفان ضمن تقدیر از مجموعه دامپزشکی شهرستان دلفان، عملکرد دامپزشکی را در این شهرستان رضایت بخش دانستند.


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Germany
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
به به خیلی ممنونم که به فکر مردم در نقاط دور دست استان هستید
دامپزشکی لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
واقعا عالی مرسی دامپزشکی لرستان احسنت به تدبیر دکتر زبردست
نظر شما
ادامه