کد خبر: ۶۰۵۹۶

1000 کیلوگرم مرغ موجود در سردخانه یکی از فروشگاههای مواد پروتئینی که قابلیت مصرف انسانی نداشت با حکم دادستان نیشابور در کشتارگاه طیور تبدیل به پودر ضایعات شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور گفت: پیروگزارش مردمی از سردخانه یکی از فروشگاههای مواد پروتئینی بازدید بعمل آمد و محموله فوق توقیف و نمونه برداری برای انجام آزمایشات قابلیت مصرف به آزمایشگاه ارسال گردید که نتایج حاکی از بار میکروبی بالا و عدم انطباق با شاخص های بهداشتی داشت و مقررگردید پس از اخذ حکم دادستان معدوم گردد. اما صاحب محموله ادعا کرد که مرغها از سردخانه توسط افراد ناشناس خارج و به نحوی دزدیده شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و با همکاری نیروی انتظامی و دستور دادستان صاحب محموله به کلانتری احظار و پرونده ایی در این مورد تشکیل گردید، اما نامبرده پس از چند ساعت با تماس با کارشناسان این شبکه اظهار پشیمانی و ندامت کرده و گوشتهای مفقود شده را با یک دستگاه خودرو سردخانه دار برگشت داد و خوشبختانه این محموله با حکم قاطع دادستان و همکاری نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی در همان روز در محل کشتارگاه طیور به پودر ضایعات تبدیل شد.
 
 
نظر شما
ادامه