کد خبر: ۶۰۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سنجابی که از زمان شیوع ویروس کرونا به رستوران دعوت می‌شود در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شیوع ویروس کرونا منتقد رستورانی به نام «آنجلا هانسبرگر» بیکار شده و برای ادامه روند کاری خود برای یک سنجاب غذا می‌پزد و از آن نگهداری می‌کند.

آنجلا هانسبرگر گفت که تعطیلی اجباری رستوران‌ها در هنگام شیوع ویروس کرونا ، چه به لحاظ شغلی و چه شخصی از نظر او ضربه ای جبران ناپذیر بود، بنابراین، در تهیه وعده های غذایی مختلف روزانه برای میهمان ویژه خود، فرصتی پیدا کرد تا بخشی از تجربه خود را به عنوان یک منتقد غذای مسافرتی که به دنبال امیدوار کننده ترین مکان ها برای غذا خوردن است، دوباره زنده کند.

هانسبرگر گفت: من از زمان کرونا با اضطراب زیادی روبه‌رو شدم و از ناراحتی و دلتنگی برای افرادی که در صنایع غذایی با آنها کار کردم، گریه کردم.

آنجلا توضیح داد که عمویش میز کوچکی را به او هدیه داد که از ناراحتی برای تعطیل شدن رستوران‌ها فارغ شود، اما صبح روز بعد از اینکه میز را در بالکن گذاشت متوجه شد که یک سنجاب روی میز غذاخوری مانند یک انسان نشسته است.

او شروع به تهیه غذاهای مختلفی برای این حیوان کوچک از جمله پیش غذا ، آجیل ، غلات و میوه‌ها کرد و یاد گرفت که چه چیزی برای آن خوب است و چه چیزی مناسب رژیم سنجاب نیست.





انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
1
سنجاب پت نیست. حیوانات حیات وحش پت نیستند. غذا دادن به حیات وحش و عادت دادن اون ها به منابع غذایی تامین شده توسط انسان هم از نظر علمی کار غلطیه.
نظر شما
ادامه