کد خبر: ۶۰۵۴۶

جشنوار‏ه‏ درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران، آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، جشنوار‏ه‏ درون دانشگاهی حرکت، رویدادی علمی برای ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی و انتخاب بهترین آنها است. این جشنواره با هدف "جلب مشارکت دانشجویان در انجمن ‏های علمی دانشجویی برای فعالیت‌های گروهی خلاقانه"، "تقویت جایگاه انجمن‌های دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی دانشگاه"، "شناسایی و معرفی انجمن‌های علمی و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز" و" ایجاد بستری برای ایفای نقش فعالانه انجمن‌های علمی دانشجویی برای تحقق دانشگاه اجتماعی و ترویج علم و فناوری" برگزار می شود.

انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند با توجه به دستورالعمل اجرایی جشنواره حداکثر تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به بخش مسابقه سامانه culfest.ut.ac.ir مراجعه و در حوزه‌های رقابتی «انجمن علمی دانشجویی برتر»، «فعالیت علمی خلاقانه»، «نشریه»، «مسابقه علمی»، «محتوای دیجیتال»، «کتاب»، «اختراع»، «بخش ویژه» و «کارآفرینی و کسب‌ و کار» در این جشنواره شرکت کنند.

لازم به ذکر است در حوزه‌های کتاب و اختراع، افزون بر انجمن‌های علمی دانشجویی، هر کدام از دانشجویان دانشگاه به‌صورت فردی هم می‌توانند شرکت کنند. آثار هر کدام از حوزه‌های رقابتی در گروه‌های پنجگانه فنی و مهندسی، هنر و معماری، علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‏زیست مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

برگزیدگان این دوره از جشنواره به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت بر حسب رتبه‌ کسب شده و سهمیه اعلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی خواهند شد. همچنین هدایای نقدی و لوح تقدیر نیز به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

 
نظر شما
ادامه