کد خبر: ۶۰۵۱۶
 

چهارمین نشست سالانه کارگروه مشترک ایران و روسیه در زمینه دامپزشکی و حفظ نباتات برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر بهمن نقیبی» معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان و «دکتر آرتیم دائوشف» دستیار رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و بهداشت گیاهی فدراسیون روسیه در نشست سالانه کارگروه مشترک ایران و روسیه در زمینه دامپزشکی و حفظ نباتات به صورت ویدئویی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

بنا بر این گزارش، طرف روسی ضمن ابراز رضایت از اجرای مفاد توافقات انجام شده در سومین نشست سالانه کارگروه مشترک در سال گذشته که در تهران برگزار شد، اعلام کرد امیدوار است همکاری‌های بسیار خوب مشترک بین دو کشور در زمینه دامپزشکی همچون گذشته به صورت مداوم و موثر ادامه داشته باشد.

در این نشست، در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های فرامرزی دامی و مسائل موجود در روند صادرات لبنیات و آبزیان و همچنین سایر فرآورده‌های دامی و برگزاری دوره‌های تخصصی آزمایشگاهی و تشخیص بیماری‌ها به بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست «دکتر رحمان میرزایی» مدیر کل دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل، «دکتر عطیه دباغیان» معاون مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین الملل به عنوان اعضای کارگروه و «مهندس صالحی» نماینده مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد‌ کشاورزی حضور داشتند.

چهارمین نشست سالانه کارگروه مشترک ایران و روسیه در زمینه دامپزشکی و حفظ نباتات به صورت ویدئویی با سرویس فدرال دامپزشکی و بهداشت گیاهی فدراسیون روسیه روز سه‌شنبه مورخ 6 آبان 99 برگزار گردید .

 

نظر شما
ادامه