کد خبر: ۶۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان از راه‌اندازی کلینیک دامپزشکی سیار در روستاهای استان زنجان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «فرهاد امندی» اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم بسیج کشاورزی استان زنجان راه‌اندازی «کلینیک دامپزشکی سیار» است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک سیار دامپزشکی در راستای افزایش گوشت قرمز در استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: سعی ما این است که این کلینیک سیار اکثر روستاهای استان را پوشش دهد و خدمات رایگان دامپزشکی به دام‌های روستاییان ارائه دهد.

مسئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان تصریح کرد: دامپزشکان بسیجی در این طرح کاملا رایگان دام‌های باردار روستاییان را معاینه می‌کنند.

وی در ادامه به دیگر طرح مهم بسیج کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: 228 نفر از مربیان بسیجی به زودی به اکثر روستاهای استان اعزام می‌شوند تا نحوه کاشت درست گندم دیم را به کشاورزان بیاموزند. این طرح هم نیز کاملا رایگان صورت می‌گیرد. گندم یکی از محصولات استراتژیک کشور است و همواره کشور به این محصول نیاز دارد.

به گزارش تسنیم، با حکمی از سوی سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، "فرهاد امندی" به عنوان مسئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان منصوب و جایگزین عباس مولایی شد. لازم به ذکر است که امندی پیش از این مسئولیت بسیج سازندگی استان زنجان را عهده‌دار بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
با این وضعیت پذیرش دانشجو و آزاد گذاشتن ظرفیت کلینیک ها کم کم باید منتظر کلینیک های دامپزشکی کنار خیابانی، سر چهارراهی، دم پارکی،و ... باشیم.
نظر شما
ادامه