کد خبر: ۶۰۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده‌ای برای احیای مرغ داخلی «آرین» وجود ندارد، گفت: از سال ۸۵ تاکنون سهم بازار آرین از ۸۰ درصد به یک درصد رسیده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «نصرالله پژمان‌فر» رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

واردات مرغ اجداد از فرانسه، آلمان و انگلیس بلای جان خودکفایی در صنعت طیور شده و 95 درصد بازار را غصب کرده است. اراده‌ای برای احیای مرغ داخلی "آرین" وجود ندارد و از سال 85 تاکنون سهم بازار آرین از 80 درصد به یک درصد رسیده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
الحمدالله ی نفر پیدا شد از آرین صحبت کنه.
شرایط به همین منوال پیش بره دو سال آینده ی تخم مرغ صد هزار تومان
محسن مالکی.
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
من برای همین جوجه یکروزه آرین بازاری پیدا کردم شش ماه جلسه و هزینه کردم رفتم قرارداد رواستانبول بستم کل بازار افغانستان رو با یکروزه آرین تامین کنیم 200هزارتخم هوایی ارسال کردم یک بلائی سر من و این قرارداد آوردن که با کلی هزینه آخر درصد هچ این تخم ارسالی رسید به 15درصد سال96آرین زیرنظر شرکت جاهد بود هیچ کسی هم جوابگو نبود قراردادی که با جهاد بستم هیچ کسی جوابگو نبود بعد حالا میگن بازار رو جوجه انگلیسی گرفته وقتی مسوولان این لاین عرضه ندارن بازار به این بزرگی رو نگه دارن حق این لاین همینه که جوجه اش بره داخل چاه تلفات
نظر شما
ادامه