کد خبر: ۶۰۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ایجاد دانشکده دامپزشکی مکمل صنعت کشاورزی در مازندران است.

سید عیسی هاشمی حیدری در جلسه بررسی اهدای زمین برای دانشگاه دامپزشکی آمل با بیان اینکه احداث دانشگاه دامپزشکی برای استان مازندران موثر است بیان داشت: صنعت کشاورزی در مازندران باید توسعه یابد که برای تکمیل این بخش ایجاد دانشگاه تخصصی الزامی است.
وی افزود: ایجاد دانشگاه دامپزشکی آمل مصوب دور اول سفر ریاست جمهوری است که در این باره دانشگاه درخواست 25 هکتار اراضی را از منابع طبیعی داشته است.
وی با تاکید بر اینکه طی یک هفته اراضی مناسبی باید برای دانشگاه دامپزشکی تعیین شود، یادآور شد: برای توسعه مراکز علمی گام بر میداریم و منابع طبیعی طی یک هفته اراضی مناسبی را برای دانشگاه دامپزشکی دولتی در نظر بگیرد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی در توسعه استان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: ارتقای واحدهای مراکز دانشگاهی در مازندران موجب پیشرفت استان میشود و بازگشت ان در سطح ملی و استانی موثر است.
وی حضور 238 هزار دانشجو را در دانشگاه‌های مازندران را طی کردن این استان در مسیر توسعه دانست و گفت: دانشگاه دامپزشکی از مباحث تخصصی است که در بحث ایجاد اشتغال در مازندران موثر است.
هاشمی حیدری اظهار داشت: بررسی‌هایی که درباره واگذاری اراضی به اماکن دولتی انجام می‌شود با نظر مساعد استاندار اعتباری از سوی استانداری برای احداث بنا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس دانشکده دامپزشکی آمل نیز با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور دانشکده دامپزشکی آمل در دو رشته بازرسی گوشت و بهداشت مواد غذایی در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرفته است، گفت: توجه هیئت علمی دانشگاه برای تخصصی شدن رشته‌های تحصیلی است در دو دوره جذب تاکنون 87 دانشجو در رشته‌های بازرسی گوشت و بهداشت مواد غذایی فعالیت کرده است.
اکبر حاجی‌زاده مقدم اظهار داشت: سرفصل دانشکده دامپزشکی را دانشگاه مازندران مصوب کرده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاجی
|
-
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
این جریان یک حاجی یک گربه داشت............
دد
|
-
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
اخه این همه دکتر بیکار دانشگاه جدید برای چه یکی نیست به اینا بگه این همه بیکار میخوان چکار کنند
نظر شما
ادامه