کد خبر: ۶۰۳۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرپرست شبکه دامپزشکی بینالود از توقیف 3700 کیلوگرم دنبه خوراکی تاریخ منقضی در این شهرستان خبر داد که پس از نمونه برداری و به دستور مقام قضایی جهت بازیافت و مصرف صنعتی به شرکت صابون سازی منتقل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا قدرتی» گفت: پس از توقیف محموله چهار تنی دنبه خوراکی تاریخ منقضی، کارشناسان این شبکه از محموله فوق نمونه برداری کرده و جهت آزمایشات میکروبی ارسال شده است. با توجه به عدم انطباق آزمایشات میکروبی و به دستور مقام قضایی، محموله فوق جهت بازیافت و مصرف صنعتی با ماشین حمل سردخانه دار و با رعایت پروتکل های بهداشتی زیر نظر کارشناس این شبکه به شرکت صابون سازی منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه  طول عمر نگهداری دنبه خوراکی به صورت تازه و در دمای صفر تا چهار درجه سانتیگراد، 48 ساعت (2 روز) و به صورت منجمد در دمای -18 درجه سانتیگراد، 4 ماه می باشد، از مراکز بسته بندی و عرضه در سطح شهرستان خواست در جهت عرضه بهداشتی و سالم، این پروتکل را حتما رعایت نمایند.

قدرتی در پایان از نظارت کامل دامپزشکی بینالود بر کلیه فراورده های خام دامی خبر داده و از شهروندان این شهرستان خواست در صورت برخورد با هر گونه تخلف در مراکز عرضه با شماره 35511553 تماس حاصل نموده و مراتب را به اطلاع کارشناسان این شبکه برسانند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
آفرین بر دادستانی محترم وآگاه بینالود
ناشناس
|
Australia
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
ای کاش همه ی دادستانهای استان مثل بینالود بودند
نظر شما
ادامه