کد خبر: ۶۰۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

گرفتار شدن یک گربه در بالای درختی بلند موجب شد تا اهالی یک شهر برای نجات این حیوان داوطلب شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گرفتار شدن یک گربه در بالای درخت در شهری در ولز اهالی محلی را برای نجات جان این حیوان بسیج کرد. هفته پیش تلاش اهالی محلی در «تِرِدِگار» واقع در جنوب شرقی این کشور در چهار روز متوالی برای نجات این گربه ادامه داشت.

این گربه که نامش «کوکی» اعلام شده در ارتفاع ۴۰ فوتی (۱۲ متری) یک درخت گرفتار شده بود.

«لین اسکینر»، ۳۶ ساله یکی از اهالی محلی در این باره گفت: «ماجرا از روز شنبه آغاز شد، من به همراه دوستانم در حال پیاده روی بودیم که متوجه صدای یک گربه شدیم. به عقب برگشتیم و شروع به جستجو کردیم، اما گربه‌ای را پیدا نکردیم. ناگهانی یکی از ما متوجه حضور گربه در بالای درخت شد.»

خانم اسکینر و دوستانش بلافاصله با RSPCA یا «انجمن سلطنتی پیشگیری از ستم علیه حیوانات» تماس گرفتند و از آن‌ها برای نجات این حیوان کمک خواستند. ماموران این گروه به همراه آتشنشانان در محل حضور یافتند، اما عملیات آن‌ها برای نجات این حیوان ناکام ماند.

پس از آنکه خانم اسکینر تصاویری از این اتفاق را در فیسبوک منتشر کرد تعدادی زیادی از مردم محلی در تِرِدِگار برای کمک به این حیوان اعلام آمادگی کردند. یکی از داوطلبان برای کمک، یک شرکت داربست بود که بلافاصله پرسنل این شرکت داربستی را در اطراف شاخه‌های منتهی به محلی که گربه گرفتار شده بود ایجاد کرد. سرانجام پس از چهار روز «کوکی» درخواست کمک را قبول کرد و در داخل باکسی که در بالای داربست قرار داده شده بود قرار گرفت.







 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
1
ای کاش منم یه گربه بودم اما تو کشور اونا بودم
نظر شما
ادامه