کد خبر: ۶۰۲۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

طی حکمی از سوی «دکتر بهلول تکلوی» مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل، «دکتر جهانبخش خلفی زاده» به عنوان سرپرست جدید معاونت سلامت این اداره کل منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، متن کامل حکم انتصاب به این شرح است:

جناب آقای دکتر جهانبخش خلفی زاده

نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از توان علمی، عملی و کارشناسی همکاران در تأمین امنیت غذایی، حفظ و حراست از سرمایه های دامی، ارتقاء جایگاه سلامت جامعه و تحقق اهداف سازمانی تلاش و اهتمام ویژه ای معمول و با رعایت اصول قانونمداری و منشور اخلاقی سازمان در انجام وظایف محوله موفق باشید.

گفتنی است دکتر خلفی زاده مسئولیت هایی از جمله رئیس ادارات دامپزشکی شهرستان های گرمی و نیر، معاونت اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل و مسئول آموزش اداره کل دامپزشکی را در سوابق مدیریتی و کارنامه خود دارد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
1
3
دریغ از یک کامنت اخه چرا؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
2
1
تبریک به اقای دکتر...وآرزوی سربلندی وپیشرفت روزافزون ایشون
دولتعلی شیخی ینگجه
|
United States of America
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
1
منتظر به کلاغ تبذیل شدن جوجه های پرورش یافته بالای وزن دراثرآنفولانزا وهرموقع این علائم را درسالن ها دیدید باورکنید ومهمتر ازهمه
درکالبد کشایی چرک ورقی چبیده به جکرسفید وقلب وحتی کلیه عاماتی که درسی تی اسکن انسان ازویروس کرونا مشاهده میشود که دقت نمائید که ....
نظر شما
ادامه