کد خبر: ۶۰۲۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

دامپزشکی و تقدیری از جنس صمیمیت

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، به منظور گرامیداشت نقش دامپزشکان در بهداشت عمومی جامعه از چندین کلینیک دامپزشکی در سطح استان بازدید و تقدیر صورت گرفت.

قریب به بیست سال است که به پاس خدمات دامپزشکان جشنی در روز 14 مهرماه برگزار می‌گردید و متولی این امر معمولا سازمان دامپزشکی کشور بوده است. متاسفانه رخداد پاندمی کرونا در جهان و بالاخص در روزهای اخیر بالا گرفتن آن در کشور عزیزمان منجر به لغو برگزاری این مراسم از سوی سازمان دامپزشکی کشور گردید؛ ولی از سوی ریاست محترم سازمان دامپزشکی عنوان گردید که برنامه‌های تکریم را با وجود لغو مراسم با جدیت پیگیری خواهیم نمود.

در همین راستا، پس از برگزاری همایش حضور همکاران عضو نظام تهران در تعامل با شهرداری در پارک‌های شهر و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص بهداشت عمومی دامپزشکی و تقدیر از این عزیزان توسط نظام دامپزشکی استان و شهرداری تهران، نظام دامپزشکی کشور و همچنین نظام استان به عنوان دارنده بیشترین تعداد عضو از مجموعه های استانی این نهاد، از این فرصت استفاده نموده و با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده این‌بار بجای حضور همکاران در سالن های همایش پیشقدم شده و در کلینیک ها و مطب های دامپزشکی در سطح شهر تهران حضور یافتند و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالیت همکاران حرفه دامپزشکی قدردانی نمودند.

در این قدردانی سمبلیک که به نمایندگی از «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران صورت گرفت، آقای «دکتر محسن مشکوة» معاونت محترم نظام دامپزشکی استان که خود از پیشکسوتان این حرفه می باشند، در کلینیک‌های «دکتر سینا»، «دکتر کریمی» و «کلینیک مریکه» حضور یافت.

قابل ذکر است مبنای انتخاب کلینیک های فوق بصورت تصادفی و از طریق رایانه از میان خیل عظیم کلینیک‌های خوشنام، بدون شکایت و خودساخته شهر تهران صورت گرفت.

همچنین از سه کلینیک دیگر در شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه بازدید و تقدیر صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، معاون نظام دامپزشکی استان تهران در این دیدارها ضمن تقدیر از نقش شایسته همکاران در صیانت از بهداشت عمومی جامعه با اهداء هدایایی به رسم یادبود فعالیت حرفه ای آنان را تکریم نمود.

دکتر سینا صرصرشاهی، دکتر مهرداد کریمی و دکتر سمیرا کلباسی همکاران تقدیر شده این دور از گرامیداشت‌ها بودند.

امید می‌رود تا بتوانیم با تسهیل شرایط قرنطینه ای کرونا  توسط دولت تعداد این بازدید تکریم‌ها را افزایش دهیم و در خدمت همکاران بیشتری در این زمینه باشیم.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
9
7
و میزان سابقه کاری و سال فارغ التحصیلی این دوستان چطور !!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
هیچ طور ،
و درجه حسادت شما و میزان بزرگ شدن شما چطور؟؟
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
5
3
باز هم به تهران.
استان ......... یک خودکار هم به کسی نمیدند فقط دنبال ارگان بازی هستند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
1
5
دکتر مشکات سلامت باد،این افراد سرمایه های دامپزشکی هستن
صاحب داری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
دکتر کلباسی سرمایه ای است برای این کشور ، با آرزوی بهترین ها برای این جوان موفق
نظر شما
ادامه