کد خبر: ۶۰۱۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
با پیشنهاد رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار:
به پیشنهاد رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و موافقت شورای اسلامی و شهرداری شهر گرمسار، از «خیابان دامپزشک» رونمایی شد ...
 

حکیم مهر: همزمان با 14 مهر و به پیشنهاد رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر از «خیابان دامپزشک» رونمایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، به پیشنهاد «دکتر سروش یوردخانی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و عضو شورای نظام دامپزشکی استان سمنان و موافقت شورای اسلامی و شهرداری شهر گرمسار، یکی از خیابان های این شهر به نام دامپزشک نامگذاری شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در تاریخ 26 مرداد یکی از خیابان های شهر گرمسار به نام دامپزشک به رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار پیشنهاد شد.

یوردخانی خاطرنشان کرد: سلامت جمعیت دام، طیور، حیوانات خانگی، اقتصاد، معیشت دامپروران و بهره برداران مرتبط وابسته به عملکرد دامپزشکان است.

وی افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از معتبرترین دانشکده های دامپزشکی کشور است و سالانه تعداد زیادی دامپزشک در این دانشکده تربیت و فارغ التحصیل می شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اضافه کرد: ماهیت اشتغال مردم گرمسار عمدتاً کشاورزی و دامداری است و وجود صنایع مرتبط مانند کارخانجات مواد غذایی، کشتارگاه های دام و طیور و سایر کارخانجات مرتبط، حضور دامپزشکان را در آن پررنگ تر کرده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
2
2
حالا اگه دامپزشکی با کشتارگاه شهرداری لج بشه اسم خیابون عوض میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
جادّۀ روستای «کوشک» گرمسار شده خیابان دامپزشکی، یا خیابان دیگری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
اه گرمسار تو سمنانه من فکر کردم تو هرمزگانه. واقعا به اسمش میخوره تو هرمزگان باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
البته گرماش تو تابستون، موقعی که ترم تابستانه درس داشیم، کمتر از هرمزگان نبود، فقط رطوبت خلیج پارس و تنگۀ هرمز را نداشت.
نظر شما
ادامه