کد خبر: ۶۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

 

«دکتر علی طاهری» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان گفت: در پی بازرسی کارشناسان بهداشت عمومی دامپزشکی، مقدار آلایش مرغ و آلایش خوراکی طیور به علت جعل لیبل کشتارگاه و نامشخص بودن مبدا و هویت محموله از سطح واحدهای عرضه کننده که تا پاسی از شب ادامه داشت کشف گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان همدان، وی در ادامه افزود محصول مورد نظر مربوط به کشتارگاهی بوده که مدت هاست غیر فعال و تعطیل بوده و در این رابطه فرد توزیع کننده به مراجع قضایی معرفی گردید.

دکتر علی طاهری تصریح کرد: هر محموله از فرآورده‌های خام دامی شامل: گوشت قرمز و گوشت‌ مرغ که در سطح مغازه‌ها و رستوران‌های این شهر توزیع می‌شود باید دارای گواهی حمل بهداشتی و قرنطینه‌ای از دامپزشکی شهرستان یا شهرستان‌های مبدأ باشد و عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی شهرستان ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر طاهری در پایان اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه  مرغ های فاقد بسته بندی، عرضه موادخام دامی فاسد، غیر مجاز، تاریخ گذشته ونگهداری نامناسب مواد خام در اماکن تهیه و توزیع را  به شماره تلفن 1512 گزارش نمایند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
در استان ما آذربایجان شرقی هم همچین موردی هست ولی متاسفانه برخورد نمی‌کنند
نظر شما
ادامه