کد خبر: ۶۰۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با توجه به برون سپاری بخشی از عملیات های آزمایشگاهی به بخش خصوصی، از ضرورت افزایش نظارت ها سخن گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد حق شناس» رئیس آزمایشگاه مرکزی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای برون سپاری و دومین راستی آزمایی انجام شده در خصوص نمونه های طیور در شش ماهه اول سال 99  لذا با توجه به برون سپاری نمونه های مختلف مواد غذایی از سوی آزمایشگاه این اداره کل به آزمایشگاه های همکار بخش خصوصی استان و ضرورت کنترل و نظارت بر انجام عملیات های آزمایشگاهی از سوی آنان، اولین مرحله راستی آزمایی و  مقایسه بین آزمایشگاهی میکروبی غذایی درشهریورماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این راستا تعدادی نمونه مجهول مواد غذایی جهت انجام آزمایش های کنترل کیفی به آزمایشگاه های همکار بخش خصوصی استان ارسال و پاسخ های دریافتی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

دکتر حق شناس افزود: قرار است این مقایسه به صورت فصلی انجام و در صورتی که جواب آزمایش ها دقت و صحت لازم را نداشته باشد، به آزمایشگاه مربوطه تذکر و اقدامات اصلاحی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماه  اول سال  99 بیش از 4 هزار نمونه آزمایشگاهی مختلف با تعداد بالغ بر 9 هزار آزمایش و درآمد زایی بالغ بر 3 میلیارد و 250 میلیون ریال به آزمایشگاه های دامپزشکی بخش خصوصی سطح استان ارجاع شده است که این موضوع ضرورت افزایش نظارت ها بر حسن انجام امور را دوچندان کرده است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
1
جناب دکتر
وقتی هر دامداری آزمایشگاه زده، وقتی هر دانشگاهی آزمایشگاه دامپزشکی زده ، وقتی هر شرکت و کارخانه تولیدی آزمایشگاه دامپزشکی زده،وقتی کیت های دامپزشکی در دسترس همه هست، وقتی آزمون خوراک و آب و شیر از دست رفته ،دیگر رمقی برای آزمایشگاه ها نمانده که بخواهید آنها را چک کنید
اگر واقعا راست می گویید جلوی ورشکستگی مان را بگیرید.
کنترل کیفی برای آزمایشگاه ورشکسته پیشکش!!!!!
نظر شما
ادامه