کد خبر: ۵۹۹۷۷

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی «دکتر حسین رشیدی» مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با «حجت الاسلام محمد قاسمی زاده» نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن کنفرانس اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «حجت‌الاسلام‌ محمد قاسمی زاده» نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از خدمات دامپزشکی، اعلام نمود: دامپزشکی زحمات فراوان، سنگین و حجیمی انجام می دهد اما متاسفانه بسیاری از زحمات دامپزشکی به صورت حقیقی برای جامعه متبلور نشده است که لازم است تا مسئولان و مردم با زحمات دامپزشکی بیش از پیش آشنا گردند.

حجت الاسلام قاسمی زاده گفت: وجود دیده بانان و کارشناسان خبره در تمامی دستگاه ها برای ارتقای آن نظام ضروری می باشد که در ارگان دامپزشکی این امر مشهود می باشد.

حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: دامپزشکی از سه زاویه حائز اهمیت می باشد، زاویه اول تولید و پرورش دام برای تهیه غذای سالم، زاویه دوم نظارت بر سلامت فراورده های خام دامی و حفظ و حراست از سرمایه دامی با مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام و در نهایت نظارت بر ذبح دام می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نظارت های دامپزشکی بر سلامت دام نذری در اعیاد گوناگون از جمله عید قربان، به بیان تاثیر حلال بودن غذای مصرفی پرداخت.

حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: هفته دفاع مقدس یاداور صلابت ها، رشادت و تعهد مردانی است که سالیان متمادی برای این کشور و نظام فداکاری نمودند و امروز ثمره تلاش های آنها سبب تثبیت نظام جمهوری اسلامی و از آن مهم تر فراگیر شدن و صدور انقلاب اسلامی به مرزهای جهان شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: امام خمینی (ره) مردی بی نظیر بود که سبب اعطای داده های زیاد به جامعه گردید که یکی از ثمرات داده های امام، دفاع مقدس بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در این رابطه افزود: نتیجه تربیت اسلامی امام خمینی (ره) و دوران دفاع مقدس، رشد جوانهایی همچون حاج قاسم سلیمانی بود که این ابرمرد توانست در مقابله با بزرگترین لشکر مخالف با جمهوری اسلامی (داعش) بایستد.

حجت الاسلام قاسمی زاده در ادامه مباحث حجاب و عفاف راتوضیح داد و گفت: با نهادینه کردن فرهنگ عفاف در جامعه بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه محصول حجاب، عفاف می باشد، جامعه ای را اسلامی معرفی کرد که دارای عفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه مبحث عفاف را در اعمال و کردار توضیح داد و افزود: حجاب نشانه و علامت امنیت جامعه می باشد و اگر بخواهیم جامعه ای عفت داشته باشد، باید حجاب رعایت گردد.

شایان ذکر است که در این نشست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید، جمعی از روسای اداره کل دامپزشکی استان کرمان و سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

 
نظر شما
ادامه