کد خبر: ۵۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهرروز جهانی شیر (اول جون 2011) برابر با یازدهم خرداد گذشت و پس از سپری شدن تعطیلات چهاردهم و پانزدهم خرداد در کشورمان هم غفلت عمیقی مانند سال گذشته از سوی دو سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی در این باره مشاهده شد.

شیر و بطور کلی لبنیات از جمله زمینه‎های بسیار مهم حضور دامپزشکان است و به دلیل غفلت مسئولین در سالهای گذشته در آزمایشگاههای شیر خام کارخانجات شیر پاستوریزه بجای دامپزشکان ، کارشناسان رشته‎های دیگری نظیر شیمی، صنایع غذایی و غیره حضور دارند!

سازمان دامپزشکی کشورمان که پانزدهم خرداد ماه سالجاری به طور طبیعی به دلیل تعطیلی رسمی فعالیت نداشت ، نه پیش از تعطیلات و نه پس از آن واکنشی نسبت به این مناسبت مهم و جهانی نشان نداد.

این در حالی است که مسئولین سازمان دامپزشکی کشورمان بر ضرورت توجه بیش از پیش به نقش دامپزشکان در تأمین بهداشت لبنیات تأکید دارند.

در کنار سازمان دامپزشکی کشورمان ، سازمان نظام دامپزشکی نیز که به تازگی یک دامپزشک خبرنگار از واحد مرکزی خبر را در مسند مدیریت روابط عمومی خود می‎بیند مانند همکاران دولتی خود فعالیتی به مناسبت روز جهانی شیر نداشت.

گفتنی است با حضور یک دامپزشک اهل رسانه بعنوان مدیر روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی انتظار می‎رود این سازمان تحرک مثبت و مفیدی در عرصه اطلاع‎رسانی و معرفی زوایای مختلف حرفه دامپزشکی به جامعه در سال جهانی دامپزشکی داشته باشد. امری که در نخستین گام مدیریت دکتر حسن پور در جایگاه روابط عمومی این سازمان با غفلت همراه شده است.

از سوی دیگر هر چه دو سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی از روز جهانی شیر غفلت کردند، جامعه دامپزشکان ایران ، چند روز قبل از فرارسیدن این مناسبت گوی رقابت را از همکاران خود ربود و پیش از موعد این روز را به دامداران و دامپزشکان تبریک گفت.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
kohbananvet.mihanblog.com
|
-
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
با سلام و احترام / جناب دکتر عسکرپور ضمن تشکر از توجه و توضیح حضرتعالی / از جنابعالی و بینندگان محترم به دلیل اشتباه در انعکاس خبر که منجر به تایپ نادرست تاریخ شده بود پوزش می طلبیم. مقصود از سازمان دامپزشکی تریبون رسمی این سازمان (سایت) بوده است. با تشکر مجدد - حکیم مهر

با سلام خدمت همکاران گرامی به استحضار می رساند
1- روز اول ژون مصادف با 11 خرداد و روز کاری بوده است
2- در این روز مدیر کل محترم دامپزشکی استان کرمان دو عنوان مصاحبه با رادیو استانی داشته اند
3- در همین خصوص چند عنوان خبر در نشزیات محلی استان کرمان درج گردیده است
با تشکر دکتر محسن عسکرپور مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان کوهبنان
شاید یک دوست
|
-
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
من که می دونم تو رفیق شفیق دکتر حسن پور هستی و ....
نظر شما
ادامه