کد خبر: ۵۹۹۳۲
 

رییس نظام دامپزشکی استان تهران در پیامی انتصاب «دکتر محمدرضا صفری» را به عنوان رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، متن پیام «دکتر رامین سلامتی» به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدرضا صفری

با سلام و احترام،

بدینوسیله انتصاب مجدد جنابعالی را به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران از طرف خود و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان تبریک عرض نموده و برای همکاری صمیمانه اعلام آمادگی می‌نمایم.

امید آن که با تکیه بر سوابق و تجارب گذشته در این دوره شورای نظام دامپزشکی ج.ا.ا بیش از گذشته شاهد برداشتن گام‌های موثر و ارزنده‌ای در انجام بازنگری قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی، آئین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوط، ارتقاء جایگاه دامپزشکی، امنیت شغلی اعضاء، اصلاح ساختار نیروی انسانی در راستای کارآمدی، پیروی از اصول بنیادین اخلاقی، سازمانی و فنی، استقلال، شفافیت، بی‌طرفی، امانت‌داری، قضاوت حرفه‌ای و قانون‌مداری در راستای رضایتمندی اعضاء، ذی‌نفعان و بهره‌برداران به ویژه در اجرای ماده (2) قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و ماده (5) قانون نظام جامع دامپروری کشور باشیم.

توفیق روزافزون جنابعالی و اعضای محترم دوره چهارم شورای مرکزی و شوراهای استانی نظام دامپزشکی ج.ا.ا را از خداوند سبحان خواستارم.

دکتر رامین سلامتی

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران

 

نظر شما
ادامه