کد خبر: ۵۹۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
روی

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک موسسه رازی با مراکز تحقیقاتی خارجی خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح ظرف 6 ماه آتی نتیجه لازم را بدهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی» معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این اداره صورت گرفت، به پروژه مشترکی که با مراکز تحقیقاتی خارج کشور در دستور کار قرار دارد اشاره کرد و گفت: امیدواریم این پروژه ظرف 6 ماه آینده به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای 9 باکتری سالمونلا، پاستورلا، مایکوپلاسما، کلستریدیا، اورنیتو باکتریوم، کوریزا، بروسلا و مایکوباکتریوم، پکیج‌هایی را به عنوان طرح کلان در نظر گرفته ایم و با هدف اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مربوطه با همکاری FLI آلمان و IZS ایتالیا به صورت مشترک برنامه‌ریزی انجام داده ایم.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی ضمن ابراز امیدواری از این که این پکیج تا پایان شهریورماه آماده و به محققان ابلاغ می‌شود، ادامه داد: به عنوان مثال مایکوپلاسما، از باکتری‌های در گردش کشور آغاز و تا محصولی که در نهایت تولید می‌شود مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و تمامی مستندات مربوطه در قالب یک پکیج تحقیقاتی آماده می‌گردد.

وی بررسی طرح های تحقیقاتی شعب به صورت یکجا را نیز از دیگر اقداماتی دانست که در سال گذشته انجام شده که این مهم بر اساس اظهار نظر محققین و با محوریت محصول تولیدی و مشکلات دامپزشکی آماده و به آنان ابلاغ خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
کاش یکی پیدا میشد رابطه شرکت FLI که چند سالیست نقل موسسه رازی شده و از افتخارات مدیران فعلیست که باهاش رابطه برقرار کردن,با کشور .............. چیست؟؟؟؟
نظر شما
ادامه