کد خبر: ۵۹۹۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

چند روز قبل خبری در فضای مجازی زرند با آب و تابی فراوان تحت عنوان «پلمب کشتارگاه دام شهرداری به دلیل مشکلات بهداشتی» منتشر شد که تنها به فاصله ۲۴ ساعت از این خبر، این کشتارگاه مجدداً بازگشایی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدای زرند، با خود گفتیم آفرین بر شهرداری زرند و پیمانکار خصوصی کشتارگاه که ۲۴ ساعته کلیه مشکلات این مجموعه را برطرف نمودند! اما برای پیگیری واقعیت ماجرا پای سخنان شهردار زرند نشستیم که وی از بازگشایی این کشتارگاه «بدون هیچ اقدام اصلاحی»، خبر داد!

«محمدرضا مهدلو» با آرامش کامل و با جدیت همیشگی خود عنوان کرد: پس از پلمب کشتارگاه هیچگونه اقدامی از طرف شهرداری و پیمانکار خصوصی کشتارگاه در جهت رفع مشکلات مطرح شده از طرف مرکز بهداشت و دامپزشکی انجام نگردیده است.

وی معتقد است کشتارگاه زرند یک کشتارگاه قدیمی است و انجام اقدامات سطحی صرفاً پاک کردن صورت مسئله است و اگر قرار بر اصلاح باشد، باید یک کشتارگاه جدید از پایه بنا شود.

به نظر می‌رسید مهدلو دلِ پر دردی از پشت پرده‌ها و تخریب‌های هماهنگ در ماه‌های گذشته بر علیه شهرداری دارد؛ اما فعلاً حاضر به عقده‌گشایی نشد و صرفاً به یک نکته اشاره کرد که اگر تخفیفی باشد باید برای همه مردم در نظر گرفته شود، «نه افرادی خاص!».

وی در خصوص آینده شهر و تغییر شیوه مدیریت شهرداری در جهت کاهش هزینه‌ها و صرف درآمدهای شهرداری در عمران و آبادانی شهر سخن به میان آورد و آینده زرند را خوب توصیف نمود و در پایان گفته‌هایش اعلام نمود: در روزهایی که یادآور دوران دفاع مقدس است، اگر بابت تکلیف جهاد و اسارت اَجری داشته باشم حاضر به ضایع کردن آن به نفع هیچ جریان و گروهی نیستم.

هرچند برخی افراد بازگشایی پلمب کشتارگاه را به دلیل نیاز شهرستان به تامین روزانه گوشت می‌دانند، اما این سوال برایم باقی ماند که «به راستی اگر مشکلات کشتارگاه همان مشکلات همیشگی ادوار گذشته است، چرا باید پلمب می‌شد؟ و اگر واقعاً مشکلات جدی است چرا باید در کمتر از ۲۴ ساعت و بدون رفع ایرادات بازگشایی شود؟»

اما شاید اگر مهدلو باب دل برخی افراد کار می‌کرد، تا افرادی خاص، پولدارتر شوند، امروز از طرف برخی جریانات منفعت‌‌طلب بهترین شهردار زرند بود! شاید اگر املاک و اقلام شهرداری در دست تعدادی انگشت‌شمار با اجاره‌های ناچیز بود، اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و مهمتر اینکه انتخابات آینده شورای شهر نزدیک و این تخریب‌ها کاملاً طبیعی است.

در پایان باید بگویم که صاحب این قلم خوب می‌داند شهرداری بدون ایراد و اشکال نیست و سطح توقع مردم از شهرداری بالا رفته است و از همه مهم‌تر مشکلات اقتصادی و گرانی افسارگسیخته برای مردم غیرقابل تحمل شده است، اما باید پذیرفت که حجم اقدامات انجام شده در این سه سال و به پایان رساندن پروژه‌های ۱۰ ساله و ۲۰ ساله در این دوره بر وجدان‌های بیدار پوشیده نخواهد ماند.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
این که هیچی نیست
یک پخش واکسن در استان .......... رو با رای دادگاه و تعزیرات و ... پلمپ کردن
دامپزشکی بازش کرد !
وطنم پاره تنم
مسول فنیفقط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
0
0
فقط مسول فنی زیاد بودند که رفتند خانه
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
سیستم ما یک بام و دو هواست
نظر شما
ادامه