کد خبر: ۵۹۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

در جلسه هم اندیشی نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان تهران، پیرامون مسائل و مشکلات متقاضیان صدور پروانه، واحدهای تحت پوشش دامپزشکی (دامداریها، مرغداریها و سایر واحدهای پرورشی، درمانگاهها، مراکز درمانی دامپزشکی) بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه هم اندیشی با حضور مسئولین نظام دامپزشکی استان تهران، مدیرکل دامپزشکی استان تهران و روسا و کارشناسان ادارات ستادی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

«دکتر سید علی سید علی بابائی» در این خصوص گفت: در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات متقاضیان صدور پروانه، واحدهای تحت پوشش دامپزشکی (دامداریها، مرغداریها و سایر واحدهای پرورشی، درمانگاهها، مراکز درمانی دامپزشکی) بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم در جهت حل و فصل مشکلات اتخاذ گردید.

این مقام مسئول افزود: جلسات هم اندیشی میتواند الگوی مهم برای تقویت همکاری و تعاملات، رسیدن به شیوه های مشترک برای پیشبرد امور و هم افزایی بیشتر در جهت خدمات مطلوب تر به بهره برداران بخش خصوص باشد.

دکتر سید علی بابایی در پایان گفت: مقرر گردید جلسات هم اندیشی بطور مستمر و ماهیانه در جهت تقویت و همکاری بیشتر هر ماه برگزار شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
نتیجه هم اندیش چی شد ؟؟!!
نظر شما
ادامه