کد خبر: ۵۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

مراسم تودیع و معارفه معاونین سلامت سابق و جدید اداره کل دامپزشکی استان قم با حضور مدیران دامپزشکی استان برگزار شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، در مراسمی و با حضور مدیران دامپزشکی استان، «دکتر مهدی رفیعی محمدی»، مدیرکل دامپزشکی استان قم، معاون سلامت جدید را معرفی و از تلاشهای صادقانه معاون سابق قدردانی کرد.

وی در این مراسم که در خلال جلسه شورای هماهنگی این اداره کل برگزار گردید اظهار کرد: به دلیل انتقال «دکتر محمدابراهیم داداشی» به استان مازندران متاسفانه از همکاری یکی از مدیران با تدبیر، مسئولیت پذیر و با انگیزه محروم شدیم.

مدیر کل دامپزشکی استان قم از دکتر محمدابراهیم داداشی بخاطر تاثیر بسزای او در تحقق اهـداف، اولویت ها و برنامه های حوزه معاونت سلامت در طول مدت زمان تصدی تقدیر و تشکر نمود.

دکتر مهدی رفیعی محمدی در ادامه عنوان کرد: پس از قطعی شدن انتقال معاون سلامت به استان مازندران، از «دکتر محمدجواد امیدواریان» به دلیل سوابق ارزنده و تعهد ایشان خواسته شد تا مجددا در پست معاون سلامت به مردم انقلابی و سرافراز استان قم خدمت نماید و ایشان نیز قبول کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان قم، توفيق روزافزون دکتر محمدجواد امیدواریان را در مسير خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ازخداوند خواستار شد.

در ادامه، دکتر مهدی رفیعی محمدی معاون سابق را با اعطای لوح تقدیر و هدیه بدرقه و با ابلاغ حکمی، معاون سلامت جدید را منصوب کرد.

لازم به ذکر است دکتر محمد جواد امیدواریان در پرونده کاری خود سوابق مدیرکلی دامپزشکی استان قزوین و معاونت سلامت دامپزشکی استان قم را به همراه دارد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم نیز با آرزوی موفقیت روزافزون برای دکتر داداشی و تشکر از زحمات ایشان، انتصاب دکتر محمد جواد امیدواریان را برای بار دوم به سمت معاونت سلامت این اداره کل تبریک و آمادگی خود را برای همکاری صمیمانه و همه جانبه در راستای نیل به اهداف اعلام می نماید.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر سید مهدی سرکشیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
3
سلام و عرض تبریک و آرزوی موفقیت و سربلندی برای جناب آقای دکتر امیدواریان و تقدیر و تشکر صمیمانه از جناب آقای دکتر داداشی عزیز و آرزوی بهروزی و سلامتی برای ایشان.
سید بهمن نقیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
3
برادر عزیزم جناب دکتر امیدواریان بسیار خرسندم از بازگشت مجدد جنابعالی به عرصه مدیریتی دامپزشکی. تعهد و مسئولیت پذیری جنابعالی در انجام وظایف از جمله خصایص بارز شماست که قطعا" در مسیر پیش رو یاورتان در انجام بهینه وطایف خواهد بود. دامپزشکی کشور به وجود افرادی چون جنابعالی به خود خواهد بالید. سرافرازی و سربلندی و عاقبت بخیری از درگاه قادر متعال برایتان آرزومندم. از زحمات همکار عزیز آقای دکتر داداشی نیز تشکر کرده و برایشان سلامتی طلب می کنم.
طرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
با سلام و عرض ارادت .تبریکات صمیمانه اینجانب را پذیرا باشید.توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر عامری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
دکتر امیدواریان عزیز مبارک باشد توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
اززحمات دکتر داداشی در استان قم قدردانی و برای دکتر امیدواریان موفقیت را ازدرگاه ایزد منان خواهانم
دكتر عزت مزيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
دكتر اميدواريان تبريك عرض ميكنم و اميدوارم كه موفق باشيد
داداشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت همه همکاران
خدا را شاکرم بابت یک دهه خدمت در شهر کریمه اهل بیت و آشنایی و همکاری با شما عزیزان. فراوان از همه عزیزان آموختم و این تجربیات آموخته،ره توشه ای شد جهت خدمت در عرصه های دیگر.
از ابراز محبت همه عزیزان کمال تشکر را دارم و مجددا عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای دکتر امیدواریان را دارم.
التماس دعا
نظر شما
ادامه