کد خبر: ۵۹۷۶۸
 

جلسات تخصصی با حضور مسئولین مراکز بخش خصوصی، مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی و ... در محل شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی گلپایگان، نشستی با حضور مسئولین مراکز بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان از جمله داروخانه ها، درمانگاها و مراکز مایه کوبی و... با رعایت تمامی شیونامه های بهداشتی و ابلاغی مقابله با ویروس کرونا در محل این شبکه برگزار گردید.

«دکتر امیرمسعود شهبازی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان در این جلسه بر افزایش سطح تعامل بخش دولتی با بخش خصوصی تاکید و تصریح کرد: این تعامل کلید موفقیت مجموعه دامپزشکی است.

 وی نظارت بر عملکرد مراکز مایه کوبی دام، آشنایی با سامانه دارویی و مواد بیولوژیک سازمان دامپزشکی کشور را خواستار و با توجه به شرایط خاص شهرستان و احتمال بروز بعضی بیماری ها نسبت به تامین واکسن شهرستان نکاتی را یادآور شد.

دکتر شهبازی با عنایت به آغاز فاز جدید واکسیناسیون تب برفکی و بهادار بودن آن، بر اهمیت اجرای کامل واکسیناسیون در منطقه و اطلاع رسانی وسیع در سطح شهرستان از طریق درج خبر در فضای مجازی و تهیه اطلاعیه و نصب بنر تاکید نمود.

رئیس شبکه دامپزشکی دامپزشکی شهرستان گلپایگان در پایان این نشست ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور را خواستار شد.

پس از این دیدار نشستی نیز به صورت جداگانه با مسولین فنی و بهداشتی دامپزشکی واحدهای تحت نظارت نظیرکشتارگاه ها، دامداری های صنعتی، کارخانه های لبنی، واحدهای تخمگذار صنعتی، کارخانه های خوراک دام و طیور و... برگزار گردید و نکات اختصاصی پیرامون هر واحد اطلاع رسانی شد.

در جلسه ای اختصاصی با مسئولین مراکز مایه کوبی، کاردان ها و تکنسین های زیر مجموعه آن ها نیز پیرامون تعهدات کاری، تمدید پروانه مایه کوبی و تسریع در روند قراردادهای مایه کوبی و رعایت نرخ خدمات مطابق تعرفه های مصوب و تقسیم بندی شهرستان و برخی نکات مرتبط تاکید شد.

در پایان جلسات مذکور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان به نقاط قوت و ضعف در بخش های مختلف اشاره و لزوم پوشش و رفع نقاط ضعف را خواستار شد.

 

نظر شما
ادامه