کد خبر: ۵۹۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده نیروی انتظامی بوکان گفت: در پی انتشار فیلم حیوان آزاری (نزاع سگ ها) در فضای مجازی بوکان، یک نفر از عوامل دستگیر شده و تلاش ها برای شناسایی سایر مجرمان ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کرد پرس، «سرهنگ سلمان حیدری» در این خصوص اظهار کرد: در پی انتشار فیلم حیوان آزاری در بوکان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین آن در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل این انتظامی و همکاری صمیمانه مردم، یکی از عوامل این اقدام ناپسند شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع گردید.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان در خصوص جزییات فیلم گفت: این فیلم متعلق به یکی از روستاهای اطراف بوکان بوده که حدود ۴ ماه قبل رخ داده و تاکنون تنها یک نفر شناسایی شده است.

حیدری تصریح کرد: حیوان آزاری مغایر قانون است و با کسانی که اقدام به حیوان آزاری (کشتار،نزاع سگ ها،نزاع خروس و...) نمایند برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش کردپرس، اواسط مرداد ماه نیز، در پی دستگیری مجرمان حیوان آزاری و برگزاری نزاع سگها در سردشت، مقام قضایی این شهرستان، برای اولین بار در ایران برای مجرمان حکم شلاق تعیین کرد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
1
1
انسان آزاری چطور جرم نیست؟؟
نظر شما
ادامه