کد خبر: ۵۹۶۹۹

فرماندار اردبیل گفت: کشتار‌های غیر مجاز در اردبیل جمع آوری و به سمت کشتارگاه صنعتی اردبیل هدایت و فروش گوشت به صورت بسته بندی انجام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل از جمع آوری کشتار‌های غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: باید کشتار دام در اردبیل به سمت کشتارگاه صنعتی اردبیل هدایت شود تا گوشت سالم و با کیفیت به دست مردم برسد.

او افزود: نیاز است فروش گوشت به صورت بسته بندی در اردبیل انجام شود تا مردم بدون دغدغه گوشت مناسب و مورد نیاز را با اطمینان انتخاب و خریداری کنند و لازم است این طرح در اردبیل اجرایی شود.

فرماندار اردبیل گفت: کشتارگاه صنعتی اردبیل که یکی ازکشتارگا‌های بزرگ و مهم درکشور است متاسفانه در حال حاضر با ۱۰ درصد ظرفیت کار می‌کند که مقرر گردید مشکلات این کشتارگاه بررسی و راهکار‌های لازم ارایه شود.

امامی یگانه ارج نهادن به سلامت مردم و اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین گوشت مناسب و با کیفیت برای مردم را اولویت اساسی عنوان کرد و افزود: در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

او گفت: از مردم نیز انتظار داریم گوشت را از مراکز مجاز و به صورت بسته بندی بخرند و در این زمینه حمایت از قصابان با محوریت اتحادیه مربوط مدنظر خواهد بود.

 
نظر شما
ادامه