کد خبر: ۵۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

استاندار کرمان گفت: پلاک گذاری احشام در استان کرمان پیشرفتی نداشته و دامپزشکی نباید برای جابه‌جایی دام‌های فاقد پلاک مجوز صادر کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «محمدجواد فدائی» صبح امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان با بیان اینکه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز باید تمام هماهنگی‌های لازم در برخورد با قاچاق کالا را انجام دهد اظهار داشت: این کمیسیون وظیفه هماهنگی و برخورد با قاچاق کالا را به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه دام استان کرمان از سبک و سنگین باید پلاک گذاری شود گفت: در یکسال گذشته پلاک گذاری احشام در استان پیشرفتی نداشته که باید پیگیری شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه بر اساس مصوبات قبل کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز جابه‌جایی دام در استان باید مجوز دامپزشکی انجام شود افزود: دامپزشکی نباید برای جابه‌جایی دام‌های فاقد پلاک مجوز صادر کند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان در سال 98 اجرایی نشده گفت: دستگاه‌ها موظف هستند این مصوبات را پیگیری و اجرایی کنند.

فدائی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی به تعهدات خود در ارتباط با مصوبه جلسه 10 تیر 98 عمل نکرده است خاطرنشان کرد: مقرر شد این سازمان نسبت به تامین انبار نگهداری کالاهای مکشوفه قاچاق اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا یک مبحث مهم است و مشکلات زیادی از جمله تبعات اقتصادی برای کشور دارد گفت: دستگاه‌ها نسبت به مبارزه با قاچاق کالا اهمیت بدهند و به اجرای مصوبات جلسات کمیسیون حساس باشند تا زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق در استان افزایش داشته است که جای قدردانی از دستگاه‌های کاشف از جمله نیروی انتظامی استان کرمان دارد افزود: جابجایی دام بدون مجوز دامپزشکی قاچاق محسوب می‌شود و این موضوع در مورد دام عشایر متفاوت است و اداره کل عشایری باید مجوز دام عشایر را بدهد.

حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه امروز چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان در سال جاری است اظهار داشت: این کمیسیون از کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده است و 50 کمیسیون در شهرستان‌ها تشکیل جلسه داده‌اند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
جهاد مقصره
نظر شما
ادامه