کد خبر: ۵۹۵۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای صورت پذیرفت:
در این تفاهم‌نامه به اهداف مورد نظر طرفین در خصوص همکاری‌های لازم فنی و آزمایشگاهی برای ایجاد فعالیت شهرک استارتاپی محصولات کشاورزی اشاره شده است ...
 

حکیم مهر: با انعقاد تفاهمنامهای، همکاریهای شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور گسترش مییابد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، این تفاهمنامه به منظور ضرورت توسعهی همهجانبه و همافزایی توان و امکانات و بهرهمندی از ظرفیتهای در اختیار طرفین روز چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه با حضور «دکتر سیدمحمد مجابی» مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت و «دکتر علیصفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاونین این سازمان در محل شرکت تشکیل و به امضای طرفین رسید.

در این تفاهمنامه به اهداف مورد نظر طرفین در خصوص همکاریهای لازم فنی و آزمایشگاهی برای ایجاد فعالیت شهرک استارتاپی محصولات کشاورزی، استقرار نمایندگان سازمان دامپزشکی در مکانهای مورد توافق طرفین به منظور نظارتهای موثر بهداشتی، همکاری جهت ایجاد شرایط مناسب برای تامین الزامات صادرات در مرکز فرآوری شرکت در قالب کدهای AQ  و EC  و IR  و همچنین اجرای مقررات بهداشتی تولید و تضمین کیفیت بر اساس سامانههای مورد تایید بینالمللی Haccp  و Gmp  و همکاریهای علمی و آموزشی برای فرآوری خاویار اشاره شده است.

همچنین در این تفاهمنامه بندهایی مبتنی بر تشکیل کمیته همکاری جهت تهیه برنامه کاری، شناسایی نیازها و اولویتهای طرفین و تهیه تقویم جلسات منظم فصلی، ششماهه و سالانه بر حسب ضرورت و نیازها گنجانده شده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
احتراماً.
از جناب آقای دکتر ماکنعلی سپاسگزاریم. امیدواریم با این تفاهم نامه، و اجرای مفاد این تفاهم نامه، و از آنجا که ضروری بود جزئیات آن نیز اعلام میگردید، شرح وظایف کارشناسان حوزه کشاورزی و دامپروری و همچنین دامپزشکی مشخص گردیده، و تداخلات در کار حرفه ای از میان رخت بر بندد.
این تفاهم نامه می‌تواند بسیاری از مشکلات کارخانجات مکمل سازی _ خوراک دام و طیور _ داروسازی و موارد ی که اندک نیستند را تا حدود زیادی برطرف نماید.
بنظر می‌رسد، در صورت روند مثبت این تفاهم نامه، کارخانجات و به طبع آن محصولات نهایی آنان از QA بهره مند گردند. در اینصورت ضمن حفظ سرمایه دامی کشور، راه صادرات، برای خروجی محصولات با کیفیت تضمین شده کارخانجات هموار خواهد شد.
نظر شما
ادامه