کد خبر: ۵۹۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی خبر داد:
«دکتر افشین عراقی» اظهار داشت: فرد ناشناس سوار بر خودرو با سرعت به سمت اینجانب حرکت کرده و پس از برخورد با بنده از خودرو پیاده شده و ضمن توهین و فحاشی سریعأ از محل متواری شد ...
 

حکیم مهر: رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان روز گذشته مورد سوءقصد فرد ناشناس قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر افشین عراقی» رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان ضمن تأیید این خبر افزود: دیشب درحال عزیمت از محل کار خود به سمت منزل بودم که فرد ناشناس سوار بر خودرو با سرعت به سمت اینجانب حرکت کرده و پس از برخورد با بنده از خودرو پیاده شده و ضمن توهین و فحاشی سریعأ از محل متواری شد.

وی گفت: در این حادثه به دلیل عبور خودرو از روی بنده از ناحیه پا مجروح شدم که بلافاصله طی تماس افراد حاضر در محل، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدم، البته عکس‌العمل سریع بنده در هنگام حادثه مانع از برخورد شدیدتر و بروز مصدومیت سنگینتر ناشی آن شد.

دکتر عراقی افزود: از عامل یا عاملان این برخورد عمدی شکایت کرده و تحقیق مسئولین محترم انتظامی و قضایی استان برای پیگیری این اتفاق در حال انجام است.

رئیس نظام دامپزشکی استان زنجان در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه شخص یا اشخاصی و با چه هدفی در طرح‌ریزی این حادثه نقش داشته اند، گفت: از چندی قبل برخی از اهالی تازه وارد با طرح این ادعای واهی که وجود داروخانه و آزمایشگاه اینجانب، موجبات آزار و اذیت ساکنین محل و عدم رشد قیمتی ملک در آن منطقه شده است اینجانب را مورد آزار و تهدید قرار داده بودند، البته لازم به ذکر است که بنده قبلتر درمانگاه خود را به محل دیگری منتقل نموده و تنها آزمایشگاه و داروخانه در محل فعلی باقی مانده بود.

دکتر عراقی خاطرنشان ساخت: ابعاد وقوع این ماجرا تنها مصدومیت جسمانی اینجانب را در بر نمی‌گیرد، بلکه روحم آزرده است چراکه به جرم دامپزشک بودن و انجام خدمت دامپزشکی که همانا اهتمام و کوشش درجهت حفظ و ارتقاء بهداشت و سلامت عمومی جامعه است، باید چه تاوان سختی داد.

وی در پایان گفت: به دلیل اینکه این حادثه، هتک حرمت به دامپزشک و حرفه مقدس دامپزشکی محسوب می‌شود، تا انتها و تا زمان مشخص شدن زوایای پیدا و پنهان این ماجرا و برخورد قانونی و جدی با مسببان آن و نیز جلوگیری از تکرار حوادث اینچنینی برای سایر همکاران، پیگیر این موضوع خواهم بود تا انشاءالله دیگر شاهد بروز این نوع بداخلاقی‌های اجتماعی نباشیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
8
6
برای همکار عزیزمون دعا میکنم در این روز های عاشورایی، روی گلشون رو در همین بلوتن خبری سر حال ببینیم به امید خدا

جهت یادآوری همکاران، نگهداری سلاح گرم با مشکلات و نبود قطعات مناسب به خصوص نیازمند نگهداری منظم دارد، متاسفانه تهدید است و باید به فکر چاره اساسی بود
Vet
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
7
5
متاسفم که امنیت جانی یکی از شریف ترین اقشار جامعه این طور مورد تهدید قرار می گیره
نظر شما
ادامه