کد خبر: ۵۹۴۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در پیامی، درگذشت ناگوار یکی از همکاران این سازمان در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی را بر اثر ابتلا به کرونا از صمیم قلب تسلیت گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس محمدرضا مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ضایعه درگذشت زنده‌یاد «آقای رحیم یوسفی» یکی از بهترین همکاران امور مالی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در سن ۳۲ سالگی بر اثر بیماری کرونا آن هم مصادف با عاشورای حسینی را تسلیت گفت و برای شادی روح آن مرحوم از خداوند متعال طلب آمرزش کرد.

بزرگواری که خود حدود 3 هفته قبل نیز در داغ وداع والده مرحومه اش بر اثر بیماری منحوس کرونا رخت عزا بر تن کرده بود و با این ضایعه همراه مادرش به دیار باقی شتافت.

مومنی بدینوسیله با آرزوی این که خداوند متعال روح هر 2 مسافر دیار باقی این خانواده را در کنار یکدیگر غریق رحمت کند و در بهشت برین محضر مولایشان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور و همنشین فرماید؛ برای بازماندگان و داغداران این ضایعه و همچنین همکاران صدیق و همراه آن مرحوم در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی آرزوی صبر جزیل کرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
1
1
اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد. تنها می‌توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

مدیر کل و همکاران در مجموعه دامپزشکی خراسان جنوبی این مصیبت را به خانواده مرحوم و همکاران بزرگوار دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تسلیت می گوید.
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
ايشان انسان شريف بودند خداوند روح ايشان را قرين رحمت خويش فرمايد ان شاالله
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
آقا خدارحمت کنه خواهشا به همکاران الکل سفید ماسک بدهید این ۱۰۰۰ بار اینها سرمایه کشورند
نظر شما
ادامه