کد خبر: ۵۹۴۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد، از زحمات «دکتر محمد مهدی حسن پور» تجلیل و «دکتر فضل الله صالحی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل، «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع و «دکتر خسرو فاتحی» مشاور مدیرکل دامپزشکی استان ظهر امروز، پنجم شهریور ماه 99 با سفر به شهرستان نجف آباد در محل فرمانداری با «مهندس مجتبی راعی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم شریف شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف در حیطه دامپزشکی به گفتگو پرداختد.

مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن خیر مقدم گویی به مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان و با گرامیداشت هفته دولت، از تلاش های ارزشمند دکتر حسن پور در طول دوران مسئولیت ایشان به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان بزرگ تشکر و قدردانی نمود و انتصاب دکتر صالحی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان را به وی تبریک گفت .

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از دکتر حسن پور به عنوان یکی از مدیران موفق شهرستانی در عرصه بهداشت و سلامت نام برد و تصریح کرد در دوران مسئولیت ایشان خدمات بسیار خوبی انجام پذیرفت و امیدوارم این مسیر با تلاش مضاعف همچنان ادامه یابد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شریف شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات ارزنده و چندین ساله دکتر حسن پور در عرصه خطیر دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود.

وی به مسئولیت دکتر حسن پور به عنوان رئیس ستاد مردمی پیشگیری و مقابله کرونا شهرستان نجف آباد اشاره و از زحمات وی در این خصوص نیز تشکر و قدردانی، و توفیق خدمتگذاری در عرصه های دیگر را برای ایشان مسئلت نمود.

دکتر شهرام موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید برای ارتقاء سلامت در جامعه گفت: قطعاً با اهمیت ویژه ای که دامپزشکی در حوزه اقتصاد و سلامت ایفا می کند، تمام توان و تلاش مجموعه مدیران دامپزشکی استان بر این است که برغم تمامی مشکلات موجود، اهداف سازمانی در خدمت به اقشار مختلف تحقق یابد.

در ادامه دکتر محمد مهدی حسن پور رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان، گزارش مختصری از فعالیت های این شبکه در سالهای مسئولیت خود ارائه و اذعان داشت: ، با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط این شبکه و دیگر ادارات مرتبط کارهای خوبی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی و خدمت به عموم مردم به ویژه خدمات رسانی به دامداران پرتلاش و زحمتکش صورت گرفته است که هدف اصلی من در دوران مسئولیت بوده است.

سپس دکتر فضل الله صالحی سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین استانی و شهرستانی به ایشان، از اهداف پیش روی خود سخن گفت و خاطرنشان کرد: با حمایت و کمک مسئولین شهرستان و با کمک همکاران دولتی و غیر دولتی، از تمام ظرفیت های موجود برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق کم برخوردار استفاده خواهم نمود..

دکتر صالحی اولویت کاری خود را تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات و معضلات دامداران منطقه، بهبود بخشیدن شاخص های بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت در شهرستان اعلام کرد .

در پایان این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر فضل الله صالحی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد منصوب و از خدمات و زحمات صادقانه دکتر محمدمهدی حسن پور در طول دوران 70 ماهه مسئولیت در این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

سوابق سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد:

- کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در سال 86 به مدت 7 ماه.

- کارشناس واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد در سال 87 به مدت 6 ماه.

- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از سال 87 به مدت یازده سال و 11 ماه.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
2
درود بر شرف و غیرت و آزادگی جناب دکتر حسن پور دست حق با شما بزرگ مرد عرصه علم و عمل نامتان جاودان یار ویاور مسولین فنی درود درود
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
2
از زحمات و خدمات جناب دکتر حسن پور مرد علم وایثار سپاسگذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
2
تبریک به دکتر صالحی مرد با اخلاق... و خداقوت به دکتر حسن پور خدای سیاست
مهدی
|
United States of America
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
1
امیدوارم حقانیت در دامپزشکی استان و بالاخص نجف آباد رواج پیدا کنه
نظر شما
ادامه