کد خبر: ۵۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از تولید کیت تشخیصی کرونا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی» با اشاره به تحقیقات مؤسسه رازی در خصوص ویروس کرونا، اظهار کرد: حدود ۷۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه کرونا انجام شده که بخشی از آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و وزارت بهداشت بوده است. این پروژه‌ها در کمیته کرونا مورد بررسی قرار گرفته و ابلاغیه آن انجام خواهد شد که تاکنون نتایج نسبتاً خوبی را شاهد بوده ایم.

وی بخشی از این اقدامات را در حوزه سرم تراپی، تولید کیت تشخیص کرونا، تولید آنتی بادی در حیوان مدل و مطالعات اولیه امکان سنجی تولید واکسن کرونا عنوان کرد.

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی گفت: دو گروه در مؤسسه در حال تحقیقات بر روی کیت‌های تشخیصی کرونا هستند و ارزیابی اولیه توسط انیستیتو پاستور در خصوص گروهی که بر روی پروتئین S۱ فعالیت می‌کردند، انجام شده و با تائید اولیه، مراحل اخذ مجوز نهایی توسط وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

دکتر فلاح از تولید این کیت‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به دلیل موجود بودن زیرساخت‌های تولید این کیت‌ها، مشکلی در تولید وجود ندارد و پس از صدور مجوز تولید آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
1
دو گروه در موسسه روی کیت کار میکنند این حرف آذم را یاد این خاطره می اندازه ، ا ز یکی پرسیدن چی بلدی آشپزی کنی گفت : چندین غذا،املت تخم مرغ و گوچه-گوچه و تخم مرغ -تخم مرغ و صد البته گوچه خام و پخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه