کد خبر: ۵۹۳۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرماندار شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته دولت و روز کارمند ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات رئیس و کارمندان شبکه دامپزشکی در راستای حفظ سلامت و بهداشت جامعه بر ضرورت صیانت از سرمایه ی دام و طیور شهرستان و پیشگیری از بیماری های واگیردار تأکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، «مسعود مرسلپور» با بیان اینکه دامپزشکی یکی از حساس ترین ارگان ها می باشد و در خط مقدم حوزه سلامت قرار دارد افزود: با توجه به بيماری های واگیردار و مخاطراتی که برای مردم دارد، نظارت های مستمر دامپزشکی باید بيش از پيش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر در بحث پیشگیری وارد نشویم قطعاً هزینه های درمان چندین برابری و جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت.

«دکتر محمد خدامی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی گفت: این شهرستان دارای سه کشتارگاه، ۱ سردخانه، ۵ واحد بسته بندی، ۳ واحد مرغداری تخمگذار، یک واحد مرغداری گوشتی، سه واحد پرورش بوقلمون و ۲۶۰ مرکز عرضه فراورده های خام دامی و لبنی می باشد. 

وی با بیان اینکه در راستای تأمین بهداشت عمومی و سلامت مصرف کنندگان بازدیدهای مکرر از سطح شهر بصورت فردی و گشت های مشترک با شبکه بهداشت و درمان انجام می شود افزود: این اداره سالانه ۴۵ هزار راس دام بزرگ را تست سل، ۴۰ هزار راس را خونگیری و بر واکسیناسیون بیش از ۲۰۰ هزار راس دام نظارت مستمر دارد.
 

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
3
2
دکتر خدامی از مدیران بسیار توانای اداره کل هستند که ان شالله در آینده به مراتب بالاتر خواهند رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
آره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
دقیقا و مسلما توانایی توانا !!!!؟؟؟
نظر شما
ادامه