کد خبر: ۵۹۳۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان تیران و کرون، از زحمات دکتر فضل الله صالحی تجلیل و دکتر میثم استکی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل صبح امروز 4 شهریور ماه 99 با سفر به شهرستان تیران و کرون در محل فرمانداری با «دکتر مجید حججی» فرماندار دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف در حیطه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر موحدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گزارشی از عملکرد دامپزشکی استان در پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام، نظارت بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی  و...ارائه نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان به صادرات فرآورده های لبنی صرفا با اخذ گواهی های بهداشتی دامپزشکی اشاره و افزود: در چهارماهه نخست سال جاری در صادرات انواع فرآورده های دامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 122 درصدی میزان صادرات را شاهد هستیم.

وی پیرامون بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به عنوان یک بیماری مشترک بین انسان و دام سخن گفت و کنترل این بیماری در سطح استان طی دو سال گذشته را از دستاوردهای بسیار مهم دامپزشکی عنوان نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پایان پیرامون عملکرد شایسته 11 سال و 11 ماهه دکتر فضل الله صالحی در سمت رئیس شبکه تیران و کرون سخن گفت و از زحمات صادقانه وی در عرصه دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه دکتر حججی فرماندار شهرستان تیران و کرون ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارایشان و خیر مقدم به گویی به مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان، پیرامون اهمیت فراوان دامپزشکی در سطح جامعه و صیانت از سرمایه های ملی و سلامت عمومی مطالبی را بیان نمود.

وی دامپزشکی را یکی از مهم ترین ارکان غذایی جامعه عنوان و افزود: خوشبختانه شبکه دامپزشکی از دستگاه های اجرایی بسیار خوب ما محسوب می گردد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون از عملکرد و خدمات بیش از یک دهه دکتر صالحی تقدیر و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت نمود و انتصاب دکتر استکی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان را به وی تبریک گفت.

در پایان این نشست با اعطای حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر میثم استکی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون منصوب و با اهدای لوح سپاس از دکترصالحی تجلیل به عمل آمد.

سوابق سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون:

- کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون(طرح نیروی انسانی از سال 91 به مدت 2 سال)

- سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون و به طور همزمان کارشناس تست سل و بروسلوز شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ( به مدت سه ماه)

- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از سال 93 تاکنون (به مدت 74 ماه)

شایان ذکر است دکتر استکی کسب رتبه برتر در نظام آراستگی اداری( 5s ) در بین شبکه های دامپزشکی استان به مدت چهارسال متوالی، شبکه دامپزشکی نمونه در بین شبکه های دامپزشکی شهرستان ها به مدت چهار سال متوالی، مدیر نمونه شهرستانی از طرف مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در سال 95، مدیر برتر شهرستانی در سال 96 از سوی فرماندار شهرستان و... را در کارنامه مسئولیت پیشین خود به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان ثبت نموده است.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
3
عرض تبریک خدمت آقای دکتر استکی و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان.
آقای دکتر از بهترین و دلسوزترین مدیران استانی هستند که در طول حضورشان در هر شهرستان همواره منشا خیر برای همکاران و دامداران می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
2
عرض تبریک خدمت دکتر استکی عزیز و آرزوی موفقیت برای دکتر صالحی عزیز در پست جدید.
امیدوارم موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
دو تا از خوبان دامپزشکی استان که افتخار فرزندان شهدا هستند
نظر شما
ادامه