کد خبر: ۵۹۳۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد به تشریح طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، مدیرکل دامپزشکی استان تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد به تشریح طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ  پرداخت.

«دکتر سید علی سید علی بابائی» با بیان اینکه در این طرح گوشت مرغ در سه رده A+,A ,B  رتبه بندی می شود، مزایای اجرای این طرح را بطور کامل تشریح کرد.

در ادامه  این جلسه با نظر مساعد «دکتر عسگری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و «مهندس صادقی» رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت استان تهران مقرر گردید، موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور مطرح شود.

درپایان معاون استاندار  از ارتقاء سطح کشتارگاههای استان تهران از طریق تجهیز کشتارگاهها به خط اتوماتیک پیشرفته با برخورداری از تسهیلات بانکی خبر داد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
طرح بسيار عالى است ولى در اين شرايط كه تهيه مرغ B هم براى مردم دشوار است وكشتارگاه ها با بحران روبرو هستند افزايش قيمت وپرداخت تسهيلات واقعا دشوار است
متعجب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
چرا میگین ارتقاء بهداشتی...؟؟؟
یه تسهیلاتی هست بدین بهشون دیگه، مگه تا حالا کسی ازتون دلیل خواسته؟ کسی گفته چرا میدین؟

تا ثریا دیوار بهداشتی که پایه درست نداشته باشه، کج خواهد رفت
.......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
گرید Bیا مرغ با بسته بندی فعلی با حداقل استاندارد های اعمال شده فعلا سر جاشه و جای نگرانی نیست گریدهای با کیفیت تر و با استانداردهای بالاتر هم تو بازار برای انتخاب مردم باید باشد.کشتارگاهها باید ارتقا پیدا کنند و انشاالله این اتفاق میافتد.
نظر شما
ادامه